Fandom

Nowy etap

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nowy Etap - drugi odcinek serialo-gry Gra o Kosmos autorstwa HUSSARYA33, Michalomatek, Księżniczki Kiary (JF, tu się podpisz).

1. Tura Zakonu Zrozumienia

Francis Marteaux, gubernator Mereyi ze strony Zakonu Zrozumienia rozpoczął wypełnianie planu dwuletniego. W zaledwie kilka tygodni, stolica kolonii, Sableborough stał się miastem bardzo prosperującym - 20 000 mieszkańców i 0 bezrobotnych. Szybko zdecydował też, żeby duże, żyzne ziemie rozciągające się przez całe terytoria kolonialne wykorzystać rolniczo, przy użyciu setek imigrantów z Ziemi, ściąganych po cichu przez radę ZZ. Stosunkowo szybko też rozpoczął budowę na wielką skalę - autostradę prowadzącą przez cały kontynent - od stolicy Zakonu po stolicę CHIMERY. Budowa prowadzona przez tysiące byłych lokatorów więźniów, którzy dostali od ZZ szansę na drugie życie, na nowej planecie. Gdy budowa ruszyła, zaraz zmieniono plany - kolejna nitka autostrady trafi do stolicy kolonii USIC. Budowa autostrady była ostatnim elementem wieńczącego wysiłki ZZ Trójprzymierza - Zakon, Chimera i USIC..

2. Tura USIC

Dla każdego bezrobotnego w koloniach znalazła się praca. Bezrobocie zmalało do poziomu 0%. Ukończono budowę kopalni i uruchomiono linie kolejowe. Dzięki uprawom mieszkańcy zyskali żywność. Ściągnięto więźniów z Ziemi, co umożliwiło podniesienie populacji Nowego Enteru do 34 000. Wybudowano kolejną osadę - Hattusas. Ponadto zniewolono niektórych tubylców, których poddano badaniom naukowym. Uruchomiono uniwersytet, na którym prowadzone są badania naukowe. Zawarto również trójprzymierze z ZZ i Chimerą, co doprowadziło do pogorszenia stosunków dyplomatycznych z ZUP. Zbudowano pomnik Pierwszego Imperatora. Wśród mieszkańców, którzy zaakceptowali najeźdźców, rozrosło się chrześcijaństwo. Gubernator wysłał list do rządu położonego na ziemi, aby uważali na politykę Rosjan. W tym celu sprowadzono na Meyerię kilkadziesiąt oddziałów lemurów służących w wojsku.

3. Tura Zwierzęcej Unii Podziemnej

Grupa wydr rozstawia w lesie stanowiska dla ciężkich karabinów maszynowych. Rozlega się warkot silników. Jest to formacja czołgów Imperatorstwa Rosyjskiego. Żołnierze Zwierzęcej Unii Podziemnej uruchamiają laserowe systemy celownicze. Jednak dopiero po dłuższej chwili otwierają ogień. Wspierająca czołgi rosyjska piechota ponosi ciężkie straty. Pojazdy pancerne nagle się zatrzymują i szukają strzelców. Rozlegają się kolejne strzały, tym razem z drugiej strony. Lekkie pojazdy terenowe, wyglądające jak opancerzone quady z granatnikami przeciwpancernymi, niszczą gąsienice w czołgach. ATV szybko uciekają.

Działa przeciwlotnicze w Tygrysim Forcie rozpoczynają ostrzał rosyjskich myśliwców. Do samego miasta zbliżają się rosyjskie wojsko. Generał Hans Schultz rozkazuje otworzyć ogień z artylerii. Zbudowane na szybko wyrzutnie rakiet, duże, sześciokołowe terenówki z licznymi prowadnicami, ostrzeliwują wrogów. Nad miastem przelatuje formacja śmigłowców szturmowych z symbolami ZUP, które razem z bojowymi wozami piechoty, zmuszają wrogów do ucieczki. Generał Schultz zwraca się do pani pułkownik Catherine Giraudoux, francuskiej wilczycy, z rozkazem wysłania zwiadowców za Rosjanami w celu zlokalizowania kolejnych zgrupowań ich armii. Po chwili grupka lemurzych zwiadowców, na motocyklach z szerokimi oponami i regulowanym zawieszeniem oraz dwoma sprężonymi karabinami maszynowymi, wyrusza w stronę Imperatorstwa.

W Lwimgrodzie minister gospodarki Joakim Eriksson, maskonur ze Sztokholmu, ogłasza plan rozwoju zwierzęcych kolonii. Zakłada on budowę kolejnych zakładów, ale także placówek kulturalnych i oświatowych oraz świątyń. Oprócz tego ZUP wyciągnie łapę do tubylców. Ogłasza także zwiększenie wydatków na badania oraz zbrojenia. Tymczasem generał Jan Majewski spotyka się z wysłannikiem Bractwa Mroku. Proponuje on wspólny atak na tereny Imperatorstwa...

5. Tura Imperatorstwa Rosyjskiego

Raport carewicza - gubernatora Meyerii Fiodora Władimirowicza Putina do cara Wszechrusi Władimira Nikołajewicza Putina

Wasze wieliczestwo, imperatorze Wszechrusi, książę warszawski, helsiński, astański, gruziński, syberyjski etc, jako pierwszą wiadomość, muszę przekazać przeprosiny. Schemat Gliwice się nie powiódł - oddziały Zhivotnayego Sojuza odparły naszą ofensywę i stanęły na granicy gotowe do obrony przed naszymi żołnierzami. Liczę, iż wasze wieliczestwo przekażesz nam wsparcie w dowolnej postaci. Nasza dyplomacja również zawiodła - próba zażądania od amierykańskiej swołoczy przyczułka na kontynencie Wostok zakończyła się zdecydowanie negatywnie - ultimatum odrzucono. Pocieszeniem są kwestie gospodarcze - w koloniach wprowadziliśmy modelowy kapitalizm państwowy i ściągamy imigrantów rozwiniętą gospodarką. Przemysł ciężki i spożywczy pracują na najwyższych obrotach. Aktualnie zamierzamy zachować aktualny sposób rozwijania gospodarki i skupić się na wojsku. Zakon Zrozumienia odrzucił nasze rokowania, a co gorsza, roztoczył swoją ochronę nad Ligą Middlesbrew, przejmując fragment Niezależnych Kolonii. Już wkrótce zmieciemy do szczętu oddziały Zhivotnayego Sojuza i zajmiemy całą południową część kontynentu. == 6. Tura CHIMERY == CHIMERA bardzo szybko rozbudowała swoje jednostki wojskowe. Ponad połowa procenta ludności znalazła pracę w tych jednostkach. Pozostało nadal 10% bezrobotnych. W tym celu Arnold Verlac postanowił zatrudnić pozostały procent do budowy dróg i miast. W ciągu miesiąca w szybkim tempie wybudowano kolejne miasta: Lightwood, Priortown i Chaseland. Oprócz tego większość naukowców zaczęła badania nad mieszkańcami planety i zasobami jej. W swoich badaniach odkryli bardzo ciekawe umiejętności u tych stworzeń, oraz wiele nowych pierwiastków chemicznych, dzięki których zaczęto budować nowe bronie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki