Fandom

Nowy sługus dumnej arystokratki

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nowy sługus dumnej arystokratki - fanowski odcinek Pingwinów z Madagaskaru

Opis odcinka

We wcześniejszym odcinku Sayorii wprowadziła się do pingwinów, Julian zniszczył jej elektro-włócznię, a ta wpadła w rozpacz. Skipper powiedział, że może zrobić sługusa, czy coś. Ta postanowiła właśnie zrobić swego sługę - nie wychodziła z laboratorium przez kilka dni. Kowalski krzyczał, żeby otworzyła drzwi, jednak ona nie miała takiego zamiaru. Pingwiny wysadziły drzwi, weszły do laboratorium i zobaczyli lisa, tylko w białej zbroi. Przygotowane do ataku spytały się bohaterki - ,,Kim on do diaska jest i co robi w naszej tajnej bazie?!''. Ta odpowiedziała, że to jest jej nowy sługus, ma na imię Optimus. Ten zniknął do innego wymiaru, zaczeka do rozkazu swojej' arystokratki. ,,A mówiłem Szeregowemu, żeby nie mówił o sługusie' - mówiąc to wskazał na uroczegoNagle zaczęło się trzęsienie ziemi, pojawił się wróg Skippera - Hans. Zaczęła się ich walka na ryby, powiedział, żeby się nie wtrącali w jego walkę. Ten wyjął Wielki Pistolet Laserowy A941, uderzył mocno Szefa i nakierował bronią w jego stronę. '',,Jak widać nie jesteś taki silny jak przedtem. A teraz - pożegnaj się ze życiem. - rzekł wróg Skippera, pingwiny próbowały go powstrzymać jednak na darmo. Skiper oberwał w prawe skrzydło, Sayorii się tak wściekła, że rozkazała Optimusowi zaatakować wroga, ten wbił z dwóch stron swe dwa sztylety w Hansa i wyciągnął je. Przeciwnik doznał sporych obrażeń, rana nie była głęboka, ale jęki wroga było słychać. Rico wypluł kij i uderzył w Hansa tak, że wyleciał z bazy. Wszyscy przybili piątkę, obandażyli prawe skrzydło Szefa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki