FANDOM

<< Poprzednia część

- Kim jesteś? - odparł Nick

- A co ciebie to interesuje? Wyszedłeś nie wiadomo skąd, żresz zgniłe ryby. Wiesz, ile tam jest zarazków? - powiedział nieznajomy

- Nie odpowiada się pytaniem na pytanie. Ja byłem pierwszy.

- Co mnie to?

Nieznajomy odszedł nie mówiąc, ani słowa. Tak jakby nie interesował go Nick, ani jego problem. Usiadł przy ognisku i zaczął coś szeptać do jakiegoś dziwnego zwierzęcia. Nagle do małej bramki zbudowanej z drewnianych desek związanych kablami przybiegły dwa zwierzęta - koty. Zwierzę, do którego mówił wcześniej rozmówca z Nickiem szybko do nich podbiegło. W tym czasie kot w spodniach podszedł do Nicka i powiedział:

- Jak już mówiłem jesteś w Nuklearii. Ja mam na imię Fank i coś tak sądzę, że to nasza ostatnia rozmowa.

- Co?

- Rzucimy ciebie dla ghuli na pożarcie. Będziesz uciekał w inną stronę, aby je odciągnąć od nas. Rozumiesz?

- Po co? Kto to ghule?

- Stary po prostu wyjdziesz za tą bramkę i pobiegniesz w inną stronę. Szybko się zorientujesz, co to ghule.

- Ale...

Nic więcej nie mówiąc kot go uwolnił i nakazał dla innego go odprowadzić do bramy. W tej chwili dwa koty, które tutaj przybiegł ktoś złapał za ramiona i zabrał zza mur. Fank zaczął krzyczeć. Inni odbiegli od bramy, wzięli rewolwery i stali. Głośne niszczenie muru przez coś lub kogoś było bardzo wyraźne. Kot przywódca zaczął strzelać do niczego, a zaraz po nim zaczęli go naśladować inni. Nick postanowił uciec drugą bramką z drugiej strony obozu, gdy nagle tam również pojawiły się odgłosy. Fank widząc, że zaraz nieprzyjaciel się przedrze przesunął głaz i otworzył drzwiczki prowadzące do tunelu pod ziemią. Każdy tam poszedł, ale Nick stał w miejscu. Kot przywódca stał i się na niego przyglądał, w końcu po kilku sekundach odparł:

- Na co czekasz? Zaraz ghule się przedrą.

Nick nie czekając wszedł pod ziemię, po czym Fank wszedł zaraz po nim i zatrzasnął drzwi. Kot dał sygnał, aby każdy z nich biegł dalej i przed siebie. Nick chciał teraz bardziej odpowiedzi, ale nikt z grupy się nie odzywał. Każdy biegł przed siebie.

Następna część >>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki