Fandom

Nuklearia cz. 13

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

<< Poprzednia część

Wszyscy stali wpatrzeni w dziwaka, który się do nich uśmiechał, oczywiście dziwnie. Każdego zaskoczyło imię gościa, ale Nick nie wiedział o co chodzi. Czuł dyskomfort, ponieważ, tylko stał z miną nie wyrażającą czegokolwiek. Pierwszy z tego wszystkiego otrząsnął się Fank i powiedział do dziwaka:

- Jak to ty jesteś Hallanti?

- Tak, to jaaaa - odpowiedział mu gość robiąc przy okazji głupie miny.

- Ten, co jako jedyny przeszedł Labirynt Hallantiego? - dodał Joe.

- Tak, jako jedyny go przeszedłem, a potem wróciłem, aby odnaleźć skarb - odparł znudzony całą rozmową Hallanti.

- Jaki skarb? - spytał się Bezimienny.

- Po całą skrzynię takich Volt Machine 2000 - powiedział, po czym wskazał im pałkę elektryczną.

- Czemu jesteś tutaj, a jej nie szukasz? - ciągle zadawał pytania syjam.

- Poszedłem tutaj z grupką przyjaciół, ale oni podczas wyprawy, kiedy byliśmy tak blisko zostawili mnie tutaj w szklanym więzieniu, z którego nie ma wyjścia - odrzekł smutno mrówkożer.

- A próbowałeś uciec przez szyb wentylacyjny? - znów spytał Bezimienny wskazując szyb wentylacyjny, który znajdował się na bocznej ścianie szklanego więzienia.

Hallanti znieruchomiał. "Pewnie dotarło do niego, że przez ten cały czas miał wyjście przed sobą." - pomyślał Nick. Potem nadal syjam zadawał pytania więźniowi, aż w końcu ułożyli plan, jak stąd się wydostać. Przedstawili potem plan innym, a brzmiał on tak: przechodzą szybem wentylacyjnym, omijają Supermutantów, wchodzą do innego szybu, z którego wyszedł gang, otwierało tajne przejście i zabierają skrzynię. Nickowi wydawało się to bardzo łatwe. Pierwszy poszedł Hallanti, a za nim gang Fanka. Przeszli przez szyb, którego mrówkożer nie zauważył i już mieli wychodzić do sali. Supermutanci w tym czasie niszczyli szklaną ścianę i wszystko, co znajdowało się w byłym więzieniu dziwaka, przez co gang mógł spokojnie przejść. Weszli do sali, a potem do szybu, z którego przyszli. Mrówkożer zatrzymał się. Popatrzył na innych udając, że boi się otworzyć tajne przejście, aż zaśmiał się i otworzył naciskając, jakiś guzik. Wskoczył do środka mówiąc "Kto pierwszy ten lepszy!". Fank wskoczył prawie od razu, po nim i tak kolejno inni skakali, aż ostatni zostali Nick i jakiś kot. Pingwin widział, tylko ciemność i bał się skoczyć. Kot, który stał za nim w końcu się zdenerwował i wrzasnął do niego:

- Mam ciebie popchnąć?

- Nie, nie trzeba - odpowiedział Nick.

Pingwin nadal stał, aż w końcu kot popchnął go, po czym wskoczył za nim. Nick zaliczył niezłego placka na ziemię, przez co bolały mu kości, ale jakoś wstał. Zaczął wołać innych, aby zorientować się, gdzie są przyjaciele. Wtedy zapaliło się światło i pingwin trochę tym przestraszony odskoczył. Hallanti siedział obok skrzynki bezpieczeństwa z kluczem w ustach, a inni stali dookoła. Wszędzie były skrzynie i można było się w tym wszystkim pogubić. Mrówkożer od razu otworzył jedną z nich, po czym odparł, że to nie to. Zaczął otwierać inne i nakazał innym, aby robili to samo. W końcu Fank powiedział, że chyba znalazł. Hallanti podszedł do niego i pogratulował przywódcy. Mrówkożer zachwycony całą sytuacją wskazał ścianę, w której były drzwi, po czym odrzekł:

- Pójdziemy tamtędy, tylko ktoś musi nieść tą skrzynię, a ja nie dam rady.

Fank popatrzył na innych, po czym nakazał nieść skrzynię syjamowi, Nickowi, kotowi i sobie. Przeszli przez drzwi, po czym zobaczyli jeden z wagonów dla pasażerów pociągu i metro. Hallanti opowiedział im, że razem z przyjaciółmi pomajsterkowali przy tym i wagon jest gotowy do jazdy. Wnieśli skrzynię do wagonu, po czym Hallanti odparł:

- Wyjdźcie z wagonu, a ja sprawdzę, czy nadal działa i potem wsiądziecie. Wszyscy grzecznie wykonali rozkaz, a Hallanti podszedł do sterów, które znajdowały się z przodu wagonu. Drzwi się zamknęły, a wagon zaczął pracować. Jednak mrówkożer sprytnie ich oszukał i sam ruszył wagonem po torach z szybką prędkością. Fank zaczął przeklinać i krzyczeć, że tak łatwo się wykorzystali. Bezimienny usiadł, ale w końcu zwiedziony spytał się:

- A gdzie jest Nick?

Tymczasem Nick siedział zmęczony na jednym z krzeseł w wagonie.

Następna część >>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki