Fandom

Nuklearia cz. 15

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

<< Poprzednia część

Wagon spadał po górce na dół z dużą prędkością. Przewracał się raz to na jedną stronę, to raz na drugą. Nick wciąż trzymał się siedzenia, ale jednak po mimo swego wysiłku nie udało mu się przypiąć pasa. Widział innych, którzy latali po wagonie to tam, to tam i już po jednym mrugnięciu znajdowali się, gdzie indziej. Hallanti zdołał odpiąć swój pas, a skrzynia Volt Machine 2000 otworzyła się i pałki elektryczne również zaczęły krążyć po lecącym wagonie. Fank, który siedział na siedzeniu kierowcy walnął o przednią szybę, rozbił ją i wyleciał za okno. Pingwin krzyczał i sam nie opanował swoich emocji i puścił się siedzenia. Już kilka sekund po tym wydarzeniu zaczął podobnie, jak inni latać po wagonie. Jednak inni możliwe, że mieli więcej szczęścia, ponieważ Nick prawie od razu po tym uderzył o dach wagonu i zemdlał. Po kilkunastu sekundach było po wszystkim. Nick powoli otworzył oczy, ale wciąż otwierał je, co jakiś czas, bo trochę źle widział. Szedł, jak pijany, ale jakoś próbował iść. Jednak był bardzo zmęczony. Stanął nad rozbitym oknem i zwymiotował. Wyszedł na powierzchnię. Czuł wielki ból i zmęczenie. Zobaczył już po chwili z prawej strony siedzącego Bezimiennego i stojącego nad nim Ersę. Popatrzył w lewo i zobaczył tam Hallantiego, który stał na kolanach i trzymał w ręku rozbity Volt Machine. Nikogo więcej Nick nie zobaczył. Wciąż wszystko go bolało. Popatrzył na miejsce największego bólu i spostrzegł, że krwawi mu lewa noga. Jednak nie to go interesowało. Szukał swojego przyjaciela - Fanka. Nie mógł znieść myśli, że jego przyjaciel mógł zginąć. Kiedy zobaczył, że nikogo nie ma w wagonie i dookoła wagonu wrócił do Ersy i syjama. Niestety kiedy podszedł zorientował się, że Bezimienny Joe krwawi i to mocno. Nick od razu podbiegł i przystanął nad nim ze smutną miną. Stał tak kilka sekund nieruchomy, aż odezwał się do Ersy, która odwróciła się w jego stronę:

- Czy to po-poważ-ny u-u-raz? - wyjąkał pingwin.

Ersa popatrzył na syjama, który leżał bezradny i krzyczał w niebo głosy. Potem popatrzyła na Nicka i odpowiedziała mu:

- Nie możemy nic zrobić.

- Jak to ni-nic?! - krzyknął pingwin.

- On... - tu pingwinica zatrzymała się na chwilę - odchodzi z tego świata.

Nick przykucnął i zaczął wpatrywać się w ranę przyjaciela. Chciał coś powiedzieć, ale nie dał rady. Próbował rozmazać krew, ale to jednak, tylko pogorszyło sytuację. Bezimienny zaczął próbować coś powiedzieć, aż w końcu udało mu się wyjąkać:

- Nick - zatrzymał się na chwilę - mam nadzieję, że za-za-pamię-tasz mnie jako przyjaciela.

- Nie gadaj bzdur. Zawsze nim byłeś i będziesz!

- To już mó-j ko-ko-niec.

- Nie, nie odchodź! - krzyczał Nick płacząc.

- Chciał-bym ci podarować ten amu-let. Za-zanieś go Skipperowi, który mie-mieszka w zoo w Central Pa-parku w No-no-nowym Jorku-u.

Syjam wręczył mu amulet, a Nick wciąż płakał. Zaczął krzyczeć, drzeć się. Przeklinał życie i to, że obudził się z Zamrażarki. Odwrócił się od ciała Bezimiennego, aby nie płakać i zaczął oglądać amulet. Miał kolor niebieski, a na środku amuletu był narysowany trójkąt. Nick schował go, po czym popatrzył na innych. Ersa również płakała z tego samego powodu, a Hallanti szukał w wagonie ostatnich niezniszczonych Volt Machine 2000. Los Fanka wciąż nie był znany. Nick zaczął rozglądać się po okolicy. Jednak zmęczony postanowił wrócić do znisczonego wagonu. Ciągle, kiedy przechodził obok ciała syjama zaczynał płakać, aż po raz ostatni, gdy obok niego przechodził zemdlał z powodu zmęczenia.

Następna część >>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki