Fandom

Nuklearia cz. 18

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

<< Poprzednia część

Trucizna wpłynęła już do krwi Nicka. Fank w pewnym momencie zaczął płakać. W prawdzie może nie, aż tak bardzo, ale kilkanaście łez na pewno spadło po jego policzku. Doktor wciąż miał zimną krew i zachowywał się profesjonalnie. Nagle w pewnej chwili odskoczył lekko od ciała i zaczął się łapać za głowę. Kot przywódca zobaczył całe zajście i od razu zapytał się żaby:

- Coś się stało?

- Jestem idiotą - powiedział, jakby do siebie doktor.

- Czemu?

- Jestem totalnym idiotą - wciąż mówiła do siebie żaba.

- Doktorze...

- Zapomniałem założyć rękawiczek, przez co teraz trucizna nie zadziała, a twój przyjaciel będzie leżał nieruchomo przez dzień lub dwa.

- To chyba dobra wiadomość, bo nie umrze, czyż nie? - spytał lekko zaniepokojony Fank.

- Fakt nie umrze, ale pojawią się na jego skórze liczne krosty i kiedy, tylko się obudzi będzie dziki i będziemy zmuszeni go zabić - odpowiedziała bez emocji żaba.

Fank nadal nie odetchnął z ulgą. Sytuacja wyglądała dla niego jeszcze gorzej - Nick nie umrze spokojną śmiercią, lecz zdziczeje i zostanie zabity przez tutejszych cywilów. Kot zamienił jeszcze kilka zdań z doktorem i wyszedł na powierzchnię. Sam mini-szpital nie wyglądał, jakby w nim leczono, ale bardziej jak jakieś zwykłe mieszkanie. Całe pomieszczenie znajdowało się pod ziemią, kiedy się wychodziło zza drzwi były tam schody prowadzące w górę na ulicę. Oprócz sali przeznaczonej pacjentom w mini-szpitalu znajdowały się jeszcze gabinet doktora, magazynek na leki i pokój dla pielęgniarek. Kot postanowił poszukać Ersy. Znalazł ją obok drzwi jakiegoś budynku. Rozmawiał z nią jakiś pies w czarnej kamizelce i czarnych spodniach. Kiedy Fank podszedł do Ersy ten go odepchnął i powiedział:

- Czego chcesz kocie?

Przed oczami kota ukazał się pies w czarnych przyciemnianych okularach. Miał poważną minę i już szykował sobie ręce w pięści, gdy Ersa powiedziała do niego:

- Spokojnie, on jest ze mną.

Fank odetchnął z ulgą, że uniknie teraz bójki, lecz pingwinica od razu spytała się kota:

- Co z Nickiem?

- Długa historia. Najpierw ten doktor chciał go zabić poprzez wstrzyknięcie trucizny, a potem zapomniał nałożyć rękawic, a zawsze jak kogoś dotknie to ten ktoś choruje, przez co trucizna nie zadziała, ale gdy Nick się obudzi to... - w tym miejscu na chwilę przywódca się zatrzymał, lecz po chwili już kontynuował - to zdziczeje i cywile go za-zabiją.

Ersa wysłuchała tragicznych zdarzeń z wielkim spokojem i pod koniec właściwie się nie przejęła. Pokiwała, tylko głową. Fank myślał, że chce grać twardą i może to była prawda, bo można było widać u niej minę smutku. Zapanowała chwilowa cisza, którą przerwał pies:

- Dobra powiedziałeś swoje, księciuniu to teraz idź. Przeprowadzam tutaj poważną rozmowę z tą ślicznotką.

Fank nie reagował. Po prostu odszedł. Normalnie zaczął, by się z nim bić, ale teraz nie miał na to ochoty. Jednak nie odszedł daleko. W tej chwili przypomniał sobie, że ten budynek obok, którego teraz stoi to bar. Otworzył drzwi i wszedł do środka. Potem zszedł po schodach i podszedł do barmana. Od razu poprosił bo dwa kieliszki czegoś mocnego, aby trochę odetchnąć od tej całej sytuacji. Faktycznie odetchnął, lecz niestety nie wypił dwóch kieliszków, ale cztery lub nawet pięć. Wyszedł lekko chodząc na boki na zewnątrz i podśpiewując sobie coś pod nosem. Zobaczył wtedy Ersę, która całowała się z tym psem. Jednak zmysłów przez alkohol nie stracił do końca i poszedł dalej. Skręcił w pewnym momencie w prawo i poszedł za krzaki, aby się wysikać i w tym momencie zauważył, że trzy osoby otaczają go. W jednej z postaci zobaczył barmana. Wszyscy z nich mieli kije od baseballa, a barman, który wyglądał na wściekłego powiedział:

- Nie zapłacił za kupno butelki whisky, czyli złamał prawo - powiedział do swych towarzyszy, a potem powiedział do Fanka. - Jeżeli teraz nie zapłacisz to ciebie pobijemy na śmierć i okradniemy.

- Nie mam pieniędzy, więc sp**rdalajcie.

Jednak postacie nie wykonały polecenia kota i zaczęły iść z kijami od baseballa w jego kierunku.

Następna część >>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki