Fandom

Nuklearia cz. 19

1082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

<< Poprzednia część

Oprawcy już podbiegli do Fanka i zaczęli okładać go raz po raz. Kot, który ledwo co to wytrzymywał próbował się jakoś bronić, ale bez skutków. Barman na chwilę odsunął się od Fanka. Jednak nie na długo. Zrobił to, tylko po to, aby wyjąć nóż. Po wyjęciu broni podszedł do kota. Jego dwaj towarzysze na chwilę odsunęli się i barman stanął nad zbitym Fankiem. Pociągnął go za włosy na głowie, po czym podniósł go na kolana. Potem przystawił nóż do gardła i powiedział:

- Teraz jest twój koniec, kocie - powiedział to i przyszykował się do zamachu.

Barman już miał przeciąć gardło, gdy usłyszał huk strzał pod rząd. Wszyscy oprawcy popatrzyli w stronę, z których dobiegały odgłosy strzałów. Fank również popatrzył w tę stronę i ku swojemu zadowoleniu zobaczył zastępcę. Zastępca trzymał w prawej ręce karabin, po czym wziął go w dwie ręce i popatrzył na swojego przyjaciela, po czym pomachał głową. Kot po jakimś czasie zaczął się uśmiechać i śmiać, ponieważ wyszedł z tego cało. Barman, który powoli zaczynał otaczać zastępcę ze swoimi towarzyszami powiedział:

- A ty coś za jeden?

Mówiąc to chciał, tylko zdezorientować wybawcę kota. Jeden z jego przyjaciół od razu rzucił się od tyłu na zastępcę i zaczął próbować okładać go kijem od baseballa. Fank wreszcie jakoś wstał i stanąwszy na nogi pobiegł pomóc przyjacielowi. Zastępca jednak poradził sobie bez jego pomocy. Zepchnął oprawcę z pleców, po czym ostrzelał mu nogi. Dwaj inni odskoczyli i już szykowali się do odwrotu, gdy zza krzaków wyłoniła się postać psa i Ersy. Pies od razu powiedział do ludzi z Massen:

- Czemu straszycie mi gości? Kijami od baseballa i nożami?

- Ten kot... - zatrzymał się jakby przestraszony barman - nie zapłacił za butelkę... wódki.

- Już tyle razy mówiłem, że alkohol jest za darmo. To była twoja ostatnia szansa.

- Proszę, więcej nie będę wchodził Ci w drogę, panie burmistrzu - błagał o litość barman.

- Za późno.

W tej chwili pies nazwany burmistrzem wyjął pistolet i strzelił w jednego z oprawców, ale nie barmana. Drugi, któremu zastępca ostrzelał nogi zaczął krzyczeć, lecz burmistrz szybko zastrzelił go również. Barman nadal miał minę błagającą o litość. Po tym, jak pies zastrzelił jego przyjaciół padł na kolana przed burmistrzem i mówił:

- Proszę, wybacz, więcej nie będę, alkohol jest za darmo, rozumiem to już, tylko mnie oszczędź.

- Niestety już za późno, a ja zdania nie zmieniam.

Pies wycelował w twarz barmana i strzelił. Krew poleciała na wszystkie strony, a głowa oprawcy wyleciała w powietrze. Potem jeszcze kopnął ciało i podszedł do zastępcy i Fanka, po czym powiedział:

- No cóż, witajcie w Massen.

- Dziękuję za pomoc - odparł Fank, po czym przytulił psa i uśmiechał się do niego.

Najprawdopodobniej to przez spożycie nadmiernej ilości alkoholu. Potem jeszcze Ersa poklepała zastępcę po ramieniu i powiedziała do niego kilka słów. Potem wszyscy poszli do budynku burmistrza. Pies dał im na nocleg jeden pokój, w którym znajdowały się 2 łóżka, w czym obydwa były piętrowe. Kilka minut po osiedleniu się w pokoju Ersa poszła do burmistrza, a Fank rozpoczął rozmowę z zastępcą. Okazało się, że ten tak samo, jak kot wypadł przez okno. Podobno próbował ich szukać dookoła, aż znalazł wagon. Opowiedział o tym, że były tam ciała ghuli i dwa ciała kotów, w tym Bezimiennego Joe. Następnie Fank opowiadał o historii Nicka i o tym, jak wszedł w bójkę z barmanem i jego przyjaciółmi. Ersa spędziła romantyczną kolację z burmistrzem, a kot i zastępca u siebie w pokoju. Następne dwa dni przeszły dla nich gładko. Pingwinica była wciąż pod opieką psa, a oni dwaj błąkali się to tam, to tam zwracając dużą uwagę miejscowych. Po ostatniej nocy spędzonej tutaj rano obudziwszy się poszli na dół po schodach. Pożyczyli trochę pieniędzy od brata burmistrza, który rozdawał biednym, a potem wyszli na podwórze. Spotkali tam Dr Eddiego, który zdyszany przybiegł z wiadomością, która ich wstrząsnęła. Po chwili odpoczynku powiedział im:

- Mam nawet dobre wieści. Nick się obudził.

Następna część >>

Więcej w Fandom

Losowa wiki