Fandom

Nuklearia cz. 3

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzednia część

Zza krzaków wyszły dwa zwierzęta. To było to dziwne zwierzę i kot. Ci co poszli do ich starego obozu na zwiad. Brakowało jednego z nich, ale Nick zbytnio nie zwracał na nich uwagi. Dziwne zwierzę od razu zaczęło rozmowę:

- Co zrobiłeś innym? Gadaj!

- Nic. Poszedłem po wodę. To ty lepiej gadaj, co im zrobiłeś.

- Ja poszedłem na zwiad z tym o to kotem. Kim ty jesteś? Szpiegiem?

- Szpiegiem? Nie, ja wyszedłem z Zamrażarki i wy mnie znaleźliście. Prosta historia.

- Ja jestem zastępcą Fanka - zaczęło dziwne zwierzę - a ten tutaj to Bezimienny Joe.

- Faktycznie nie ma imienia.

Kot, tylko na niego spojrzał i od razu poszedł szukać, jakiś śladów. Zastępca Fanka zaraz po nim. Po kilku minutach Bezimienny Joe stwierdził:

- Tu ich nie ma. Oprócz nich nie ma żadnych śladów...

Nie zdążył nawet dokończyć, gdy z ukrycia wyskoczyli zamaskowani wojownicy z karabinami w ręce, po czym ich okrążyli. Nikt z nich nic nie mówił. Kot przyjął pozycję bojową, po czym wyjął pazury. Nick wziął z ziemi starą rurę, a zastępca pochwycił rewolwer. Zanim ktokolwiek zaatakował zostały w nich wystrzelone strzałki usypiające. Bezimienny Joe upadł na ziemię, a zaraz po nim Nick i zastępca.

Pingwin obudził się zmęczony na trawie. Poczuł, jak jacyś ludzie go rzucają na ziemię. Chciał wstać, ale jego ręce były związane. Wokół zobaczył innych z obozu Fanka, kota i zastępcę. Każdy z miał związane ręce, a niektórzy usta. Jeden z zamaskowanych typów podszedł do niego i również zawiązał mu dziób, po czym zrobił to samo z Bezimiennym Joe i dziwnym zwierzęciem. Leżeli poturbowani na trawie, wielu z nich jęczało z bólu. Dwóch zamaskowanych postawiło na nogi Fanka. Nick widział w około mur z drewna i siatki. Wyglądało to na obóz albo mini-miasto. Było kilkanaście domów, a ci związani leżeli na przeciwko namiotu, który był położony na małym wzgórzu. Nagle zaczęły bić bębny i pewien żółw stojący przed namiotem wykrzyknął:

- Bijcie brawa zwierzęta! Oto przed wami wasz zbawca i władca, czyli wielki Cin Coluban!

Następna część >>

Więcej w Fandom

Losowa wiki