FANDOM

<< Poprzednia część

Z namiotu wyszedł jastrząb nazwany przez żółwia Cinem Colubanem. Stanął kilka metrów przed Fankiem, po czym zaczął rozmowę:

- Witaj Fank.

- Witaj.

- Widzę malutki koteczek został złapany przez ptaszka. Biedny, malutki kotek.

Rozmowa na chwile się przerwała. "Oni się znają?" - pomyślał w tym czasie Nick, ale jego myśli zostały przerwane, ponieważ ptak kontynuował:

- Ja dałem ci szansę, dom i nawet pozycję, a ty zbierasz grupkę zwierząt i kradniesz mój towar.

- Zrobiłem to bo byłeś łajdakiem, a towar był cenny.

- Oczywiście, że cenny, bo mój. Teraz mi powiesz, gdzie to jest.

- Sprzedałem.

Jastrząb podszedł do kota ze złowrogą miną, po czym zaczął go bić. Kiedy Fank upadł na ziemię ptak Cin położył nogę na jego twarzy. Poszedł do namiotu, a przedtem nakazał swoim ludziom wsadzić ich do klatek. Żółw wykrzyknął, jak burmistrz szedł do namiotu "Pokłon dla lorda i władcy!", po czym poszedł za jastrzębiem do namiotu. Zamaskowani wojownicy wsadzili Nicka do drewnianej klatki. Razem z pingwinem umieścili tam Joe'ego, jakiegoś kota i Fanka. Jeden ze strażników wziął kota, którego Nick nie znał i zabrał do namiotu Cina Colubana. Pingwin leżał tak i leżał, aż Fank zaczął do niego szeptać:

- Słyszysz mnie pingwinie? Będą nas tak przesłuchiwać. Burmistrz chce swój towar.

- Jaki towar?

- Najlepszy narkotyk w całej Nuklearii. Najlepszy w cenie i w odlocie.

- Ty to ukradłeś? Jesteś złodziejem?

- Widzisz tak, mam swój gang i zarabiam na atakowaniu karawan i kradnięciu różnych cennych drobiazgów. To mój sposób na życie - Fank zatrzymał się na chwilę, po czym odparł - masz zadanie do wykonania. Zdobędziesz klucz do klatki.

- Jak?

- A co ja wróżbita? Jeżeli cię przyłapią to zginiesz, a jeżeli ci się nie uda to ten syjam zrobi to za ciebie. Stoi?

- Stoi - rzekł po zastanowieniu Nick.

Strażnik wrócił z kotem, który był cały poturbowany. Drugi krzyczał, aby go wyrzucił do wody, bo już prawie nie żyje. Strażnik, który go niósł utopił go. Nickowi zrobiło się nie dobrze. Następnie strażnik wziął Bezimiennego Joe i wziął go do namiotu na przesłuchanie. Jeżeli teraz nie zdobędzie klucza, to syjam nie zrobi tego za niego. Na pingwina spadała cała odpowiedzialność. Strażnik wrócił z kotem, który nie był pobity, po czym zostawił go i złapał pingwina za szyję i zaczął go prowadzić do namiotu.

Następna część >>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki