Fandom

Nuklearia cz. 5

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

<< Poprzednia część

Strażnik zaprowadził Nicka za szyję do namiotu, po czym rzucił go na ziemię i postawił na kolana. Zobaczył przed sobą stół i za nim krzesło, na którym siedział Cin Coluban. Obok jastrzębia stał żółw. Z boku namiotu stało dwóch strażników. Ptak powoli zaczął rozmowę:

- Jak się nazywasz? - spytał Cin pingwina

- Nick.

- Raczej nie jesteś z mojego miasta, więc pytanie skąd się wziąłeś w gangu Fanka?

- Wyszedłem z Zamrażarki, zacząłem jeść zgniłe jedzenie, zemdlałem i Fank mnie znalazł.

- A wiesz może komu ten głupi kocur sprzedał mój towar?

- Nie, nie wiem.

Jastrząb nie odpowiedział, tylko przytaknął w stronę strażnika. Strażnik podszedł do Nicka, po czym zaczął go bić w twarz. Zrobił to kilka razy, aż Cin Coluban nie podniósł skrzydła do góry. Pingwin czuł ból i stękał, ale nikt nie zwracał uwagi na jego ból, a jastrząb zaczął znowu kontynuować rozmowę:

- Może teraz mi powiesz.

Nick nie odpowiedział. Wiedział, że Cin będzie go bił aż nie dostanie informacji. "Skłamać?" - zastanowił się pingwin, aż stwierdził, że to jest najlepsze rozwiązanie i opowiedział ptakowi skłamaną historię, po której usłyszeniu ptak nie odpowiedział, a zrobił to za niego żółw mówiąc "Jeżeli to prawda, to ciebie wypuścimy. Sprawdzimy jeszcze wersje innych.". Strażnik postawił go na nogi, po czym wziął go za szyję i zaczął prowadzić lekko pobitego pingwina do klatki i wtedy Nickowi przypomniała się ważna rzecz - klucz. Pingwin, aby odebrać klucz, postanowił upaść na ziemię i schwytać klucz będąc w locie, albo zabrać strażnikowi związanymi skrzydłami. Upadł na ziemię, po czym zająknął się w bólu, ale udało się! Kiedy strażnik go podnosił ten zabrał mu klucz. Zamaskowany wsadził go do klatki i wziął Fanka teraz na przesłuchanie, a Nick powiedział mu szybko - " Mam klucz", po czym opowiedział historię Bezimiennemu Joe'owi, który po jego historii powiedział, że przekaże list dla wtyki w szeregach strażników, a tymczasem z namiotu było słychać straszne krzyki z bólu, które były najprawdopodobniej Fanka, ale musiał poświęcić się dla dobra sprawy i nic nie mówić.

Następna część >>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki