Fandom

Nuklearia cz. 6

1103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzednia część

Z czasem przesłuchano wszystkie zwierzęta. Fank został przyprowadzony cały zbity do klatki. Nic nie mówił i się nie ruszał, jakby zemdlał, ale nadal żył. Przez jakiś czas nie odzywał się, aż w końcu rzekł:

- Ach więc, zdobyłeś klucz Nick?

- Tak.

- Gratuluję.

Ostatnie słowo ciężko było mu wymówić, więc znowu zaprzestał rozmów i poszedł spać przed wielką ucieczką. Bezimienny Joe poszedł w ślady za swoim szefem, ale Nick nadal myślał. Czemu zaufał Fankowi - bandycie i gangsterowi, a nie Cinowi Colubanowi, który nie zrobił mu nic złego i nie chciał go rzucić na pożarcie ghulom? Nick nie znał odpowiedzi na te pytania, aż sam zasnął. Potem po długim śnie obudził się. Fank siedział już żywszy, a obok niego był Bezimienny Joe, który również nie spał. Kot rozpoczął rozmowę z innymi:

- Strażnik śpi. Pójdzie gładko. Zabierzemy drugi klucz, jeżeli ten nie będzie pasować do drugiej klatki, a potem uciekniemy przez bramę, która jest pilnowana przez naszą wtykę. To jak?

- Wchodzę w to - powiedział Nick, po czym Joe odpowiedział tak samo jak pingwin.

Fank powoli i bezszelestnie otworzył bramę do klatki. Strażnik się obudził, ale syjam szybko go udusił, co było bardzo brutalne, ale nikogo to nie zdumiało oprócz Nicka. Podeszli do drugiej klatki. Klucz całe szczęście pasował. Kot przywódca zamienił kilka słów z zastępcą, po czym wszedł na przód uciekinierów i zaczęli iść w kierunku bramy. Każdy z nich przeszedł po cichu, a było ich dosyć sporo. Po drodze zabili cicho kilku strażników i podeszli do bramy, która po krótkiej chwili została otwarta przez ich wtykę. Przeszli przez bramę, a Fank rozpoczął rozmowę z wtyką, która była samicą pingwina. Nick po zobaczeniu jej poczuł coś dziwnego, coś czego nie czuł od dawna. Nie mógł oderwać wzroku od pięknej pingwinicy, aż ktoś klepnął go lekko po głowie - zastępca Fanka i powiedział do niego, aby szedł i nie utrudniał ruchu. Kiedy każdy przeszedł przez bramę z drugiej strony pojawił się nagle Cin Coluban, a gang otoczyli zamaskowani strażnicy. Bezimienny Joe ruszył do przodu i podszedł do jastrzębia, który uśmiechnął się do niego, po czym zwrócił się do gangu Fanka.

- Widzisz kiciusiu przez cały ten czas nie zastanowiłeś się, jak ja ciebie schwytałem. Ten syjam nie był z wami od samego początku. Ja go wysłałem i zapłaciłem mu dosyć sporo, aby was znalazł. Ponieważ miał u ciebie funkcję zastępcy zwiadowców pewnego dnia nasłał ghule na twój obóz, a potem poszło gładko. Jesteś taki naiwny i głupi Fank. Specjalnie ten cały Bezimienny Joe siedział z tobą w klatce. Napsuł wam wszystko. Szpieg doskonały.

- Nieprawda - rozpoczął Fank - Joe nigdy by tego nie zrobił.

- Niestety to prawda. Jestem szpiegiem tego ptaka - wtrącił się Bezimienny Joe.

- Do ataku! - wrzasnął jastrząb nie czekając i zamaskowani zaatakowali gang

Wyjęto broń. Gang walczył na pięści, a strażnicy Cin Coluban City z pistoletami i młotami. Nick nie wiedział, co robić. Wszystko działo się za szybko. Leciała na niego krew, słyszał straszliwe jęki, aż zobaczył broń. Podbiegł, wziął zabójczy pistolet i zaczął celować. Serce mu biło z nadmierną prędkością. Możliwe, że za chwilę zabije żywe zwierzę. Wycelował i strzelił. Jego wróg upadł na ziemię martwy. Krew płynęła mu z rany od kuli, a jeden z gangu Fanka wziął broń martwego, po czym zaczął strzelać. Pingwin stał zamurowany. Zobaczył zamaskowanego, który celował w jego stronę, po czym wystrzelił pocisk w stronę Nicka.

Następna część >>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki