Fandom

Nuklearia cz. 7

1082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzednia część

Nick nadal stał w miejscu, jakby chciał przyjąć pocisk, ale w ostatnim momencie ktoś go odepchnął, przez co pingwin upadł na ziemię. Po otrząśnięciu się zobaczył swojego wybawcę - Bezimiennego Joe, który podniósł Nicka na nogi, po czym ruszył w wir walki. Pingwin był zaskoczony, że zdrajca i szpieg go uratował. Jednak to nie był czas na rozmyślanie. Wziął z ziemi pałkę i ruszył na przeciwników. Zaatakował jednego, potem drugiego, a na końcu trzeciego. Był nie do zwyciężenia. Wtedy zobaczył Fanka walczącego z Cinem Colubanem. Kot przegrywał, więc Nick postanowił mu pomóc. Podbiegł, ale jastrząb od razu na niego zaszarżował. Pingwin nie zablokował ani jednego uderzenia, po czym upadł na ziemię. Wtedy podbiegł Bezimienny z młotem w ręku i walnął nim burmistrza w brzuch. Fank nawet się nie obejrzał, ponieważ od razu podbiegł do Cina Colubana i rozpoczął krótką rozmowę z nim podczas bitwy:

- Teraz ptaku to twój koniec - powiedział kot do leżącego jastrzębia.

- Nie masz ze mną szans! To twój koniec! - wykrzykiwał Cin Coluban i popatrzył na syjama, po czym zwrócił się do niego - Teraz mi pomóż szpiegu. Nadal jestem ci winny sporą zapłatę.

Syjam nawet nie zwrócił na niego uwagi. Nick odwrócił się, bo wiedział, że to będzie brutalna śmierć. Fank zmasakrował jastrzębia maczetą, która leżała obok. Pingwin obrócił się, po czym zwymiotował. Wszyscy inni z gangu już prawie skończyli z zamaskowanymi strażnikami. Fank wiedział, że już i tak wygrali i od razu zwrócił się do Bezimiennego Joe:

- Czemu nam pomogłeś? Jesteś zdrajcą.

- Było mi głupio. Wiedziałem, że to wszystko przeze mnie i zechciałem to naprawić, a...

Syjam nawet nie skończył, ponieważ zastępca chwycił go za szyję i położył na ziemię. Jednak przestał go bić, kiedy zakrzyczał Fank. Dziwne zwierzę nie wiedząc, czemu ich przywódca to zrobił zwrócił się od razu do niego:

- Dlaczego mam nie bić szpiega, co?

- Pomógł mi i temu pingwinowi.

- Skąd wiesz, że ten pingwin to też nie zdrajca?

- Rzucił się w walkę, kiedy już prawie byłem skończony - powiedział Fank, po czym trochę się zawahał - uratował mi życie.

Nikt więcej nic nie mówił. Oszacowano, że prawie połowa z nich zginęła w tej walce. Straty były wielkie. W prawdzie nie mieli szans, ale wygrali. Nick szukał pięknej pingwinicy. Nie chciał, żeby zginęła. W końcu znalazł ją pod krzakiem, który był tuż obok muru. Była ranna, ale nie zwróciła żadnej uwagi na pingwina, który ją odnalazł w takim stanie. Po kilkunastu sekundach zaczęła:

- Kim jesteś?

- Mam na imię Nick.

- A ja Ersa. Lepiej mi przynieś, jakieś plastry, czy do czego jesteś potrzebny dla Fanka.

- Plastry?

- Tak, wiesz tacy nowi i niepotrzebni przeważnie odwalają nudną robotę.

Nick nie mówił nic więcej. Odwrócił się i pobiegł do jakiegoś lekarza. Po drodze zobaczył żółwia, który rozmawiał z Fankiem. Po znalezieniu doktora wziął od niego plastry i bandaże i szybko wrócił do Ersy, ale jak przyszedł okazało się, że jej tam nie było.

Następna część >>

Więcej w Fandom

Losowa wiki