Fandom

O jeden metr za daleko

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

O jeden metr za daleko - czwarty odcinek serialu Komandosi z Warszawy. Wikiarz123

Fabuła

Zwariowane wiewióry - Janusz, Marek oraz ich wnuk Michałek - przez całą noc urządzają dzikie imprezy. Skąpiec przez te imprezy nie może zasnąć, więc postanawia na złość wykraść im terytorium o szerokości jednego metra. Kiedy Janusz odkrywa ten incydent, podąża ze złością za pingwinem. Wkrótce razem trafiają na terytorium dzikiego kota Jeremiasza, który wręcz nienawidzi, gdy obcy wkradają się na jego ziemię. Kot brutalnie bije wiewióra i pingwina. Niestety, po bijatyce wpadają w niewolę i wszystko, co rozkaże Jeremiasz, muszą to wykonywać Janusz i Skąpiec. Żeby uciec z niewoli, Janusz i Skąpiec obmyślają plan ucieczki. W zamian szef pingwinów ma im zwrócić kłopotliwy metr ziemi, a przywódca wiewiórów albo ściszenie muzyki albo odłożenie imprezy do Sylwestra. Obaj uściślili sobie ręce i potem zaczynali próby ucieczki. Wszystkie spełzły na niczym, a za karę Jeremiasz dawał im pięć batów. 

Kiedy po kilku godzinach Skąpiec nie powraca do bazy a Jeremiasz - do swego królestwa, pozostałe pingwiny: Kowalczuk, Ryszard oraz Szeregowy, a także wiewiór Marek postanawiają poszukać ich przywódców. Udaje się im to za pomocą wynalazku Kowalczuka - wąchacza pingwinich stóp, który zaprowadza ich na terytorium Jeremiasza. Widząc swoich przyjaciół, szef pingwinów obmyśla plan. Ryszard wyjmuje z transwymiarowej kieszeni bomby z gazem usypiającym i posyłają arsenał na terytorium kota. Ten, zanim się zorientował, usnął, a uzbrojeni w maski przeciwgazowe Skąpiec i Janusz, uciekają z terytorium Jeremiasza jak najdalej. W ten sposób szefowie wyszli z niewoli i wrócili do swoich baz. Niestety, w bazie pingwinów czeka zniecierpliwiony Anatolij, który czeka na pomoc w zadaniach domowych...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki