Fandom

O kocie, który stał się tygrysem

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

O kocie, który stał się tygrysem (ang. About cat, who became a tiger)- siódmy odcinek trzeciego sezonu Karen w zoo, debiut Cymesa.

Fabuła

Przed czołówką

Deszczowa noc. Pokazana jest postać, która wrzuca za mury Zoo małą puchatą białą kulkę. Człowiek ucieka, a kociak, przemoczony i tak mały, że jeszcze ślepy, zaczyna wrzeszczeć wniebogłosy. Karen, która bardzo nie lubi być budzona w środku nocy, wypada ze swojego wybiegu, przysięgając rozszarpać tego, kto się tak wydziera po nocy. Ale gdy zauważa kociaka, jej złość mija, bo wie, że mały sam sobie nie poradzi. Razem ze Spencerem przyjmuje go do siebie.

Po czołówce

Przeskok czasowy. Oddział jest wyczerpany po wielu męczących misjach. Pingwiny marzą już tylko o wypoczynku i każdy planuje, co będzie robił w czasie wolnym. Nagle wpada do bazy Julian z podbitym okiem i przerażoną miną i informuje, że Królewska jego osoba została hańbiąco pobita i poraniona przez wielkiego kota w cętki. Z dochodzenia komandosów okazuje się, że to Cymes- ten sam kot, którego przygarnęli wcześniej Karen i Spencer, tylko starszy- terroryzuje Zoo.  A właściwie jego kolega jaguar Ptyś. Cymes podpuszcza silne zwierzęta ( Nazywam się Cymes, a jak będziesz się ze mnie śmiał, to zawołam mojego przyjaciela Ptysia), delikwent zaczyna się śmiać, a wtedy jaguar wychodzi z ukrycia i rozprawia się z prześmiewcą. Na tej samej zasadzie Cymes zabiera zwierzętom jedzenie. Pingwiny obiecują zająć się sprawą, ale zwierzęta chcą wziąć sprawę we własne ręce. Zamykają Ptysia, a potem wszyscy razem ruszają na Cymesa. Los kota wydaje się przesądzony, jednak okazuje się, że tygrysie wychowanie nie poszło na marne...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki