Fandom

Obrońcy Zoo

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Obrońcy Zoo - trzynasty odcinek z serii Pingwiny z Madagaskaru: Niedopowiedziane Historie

Fabuła

Pingwiny podczas jednej z misji napotykają 2 lamy z wybiegu Fredra. Okazuje się, że 2 lamy również chcą być takie jak pingwiny i zakładają EOZ. Na następnej misji pingwinom założona frakcja przeszkodziła, potem na następnej. Pingwiny postanowiły coś z tym zrobić. Lamy nie odpuszczają aż w końcu oddział Skippera dowiaduje o tym, że niedługo ma do nich przybyć Savio. Pingwiny wiedzą, że EOZ będzie chciał im pomóc i muszą powstrzymać Savia i powstrzymać od niepotrzebnego pomagania EOZ.

Streszczenie

Savio przybył do zoo. Pingwiny przygotowane na wszystko czekają aż do nich podejdzie. Najpierw zaczyna się krótka rozmowa, po czym wszyscy zaczynają walczyć. Lamy widząc to podbiegają, aby im pomóc. Jednak Skipper im mówi, aby się nie wtrącały te nie posłuchał przez co pingwiny przegrywają. Potem wstają i biegną na wybieg Burt'a. Savio wiedział, że tak zrobią i spłoszył słonia słowami "Mysz, tam mysz!". Wąż porywa pingwiny i zamyka je w klatce. Wtedy przychodzi EOZ. Lamy wiedzą, że nie mają szans, ale nie postanawiają się poddać. Uwalniają pingwiny, ale Savio kiedy już ma połykać ptaki przychodzi Burt pokonując ponownie węża boa. Savio znów wrócił do swojego wybiegu w zoo w Hoboken.

Postacie

  • Skipper
  • Rico
  • Szeregowy
  • Kowalski
  • Król Julian
  • Maurice
  • Mort
  • Savio
  • Fredro
  • Burt
  • 2 lamy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki