Fandom

Oceanarium

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Oceanarium - siódmy odcinek z serii Pingwiny z Madagaskaru: Niedopowiedziane Historie

Fabuła

W zoo mają zamiar zrobić oceanarium. Pingwiny na początku nie zwracają na to uwagi, lecz potem okazuje się, że ich wybieg ma być przeniesiony do oceanarium. Oddział Skippera ma 2 opcje - zapobiec budowie i pozostać na tym wybiegu lub nie działać i zmienić wybieg, co znaczy, że ich tajna baza może zostać odkryta.

Streszczenie

Pingwiny postanowiły zniszczyć plany oceanarium. Zaczęły szukać ich wszędzie, aż znalazły. Były pod ręką pana Pervis McSlade'a. Skipper uważał, że to najgorszy grzech, jaki mogą zrobić w swoim życiu - okraść pana komisarza. Jednak Kowalski szybko go opamiętał argumentami. Oddziałowi Skippera udało się zdobyć planu oceanarium, po czym zabrali je do bazy. Okazało się, że nie tylko ich wybieg ma zostać przeniesiony, ale również i wydr i mają zbudować wybieg dla delfinów, przez co Kowalski popadł w paranoję. Zaczyna się kłótnia pomiędzy pingwinami. Kowalski nie wytrzymuje presji bierze plany i ucieka. Zaczyna się pościg. Naukowiec biegnie do parku i ukrywa się za drzewem Freda. Reszta pingwinów jednak szybko go odnajduje i łapie. Jednak nagle zawiał wiatr i gdy pan komisarz miał oficjalnie ogłosić plany na oceanarium akurat wiatr dał mu je w ręce spod łap pingwinów. Oddział jest zawiedziony, ale jednak muszą się z tym pogodzić.

Postacie

  • Skipper
  • Rico
  • Kowalski
  • Szeregowy
  • Alice
  • Pervis McSlade
  • Fred
  • Marlenka
  • Antonio

Więcej w Fandom

Losowa wiki