Fandom

Oddział Gwidona

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Oddział Gwidona - wymyślony przez użytkownika Pingwiniafanka1 oddział.

NA NICH NIE MA MOCNYCH!

Jest to doskonale wyszkolony oddział komandoski, najlepszy na świecie, o takich umiejętnościach oddział Skippera, James Bond czy Rambo mogą tylko POMARZYĆ!

Nie przedłużając: w skład owej niepowtarzalnej jednostki militarnej wchodzą:

  • Gwidon - mózg całej drużyny i głównodowodzący. Jest leniwcem trójpalczastym. Niech was nie zmyli jego pozorne lenistwo - tak naprawdę jest szybszy od ślimaka, silniejszy od chrząszcza i odważniejszy od myszy. Potrafi przez trzy dni wisieć na gałęzi drzewa! I to bez ruchu! Ty byś tak potrafił? Po tym właśnie poznaje się prawdziwego mistrza - po WYTRWAŁOŚCI.
  • Platfus - pingwin krótkoczuby. Wysoka postura, piękny dziób i te wspaniałe, złote włosy- to jego znak rozpoznawczy. Swoim wyglądem zbajerował już niejedną pingwinicę. To absolutny mistrz strzelania z łuku! Jako jednynemu na świecie udało mu się wystrzelić drewnianą część łuku, a zostawić strzałę! Na konkursie nie udało mu się trafić do tarczy z odległości 10 cm, na pięćdziesiąt strzałów nie trafił ani razu. Absolutny rekord! Szacun, mistrzu! Wygrał Mistrzostwa Łuczników - mimo że nie było innych uczestników. Będziemy śledzić jego dalsze osiągnięcia!
  • Nygus - pingwin królewski. Zachowuje się mniej więcej jak Kowalski z odcinka "Gdzie mój mózg?", ale my wiemy, że to tylko przykrywka. Pan Nygus tylko udaje głupiego, jego mądrość jest zakryta przed oczami zwykłych prostaków.
  • Pafnucy - nosacz. No dobrze, zdarzyło mu się kiedyś pomylić lisa z nosorożcem, albo jajko z drzewem, ale błądzić jest rzeczą nosaczą, prawda? Pafnucy jest niezwykle silny- nie chcielibyście dostać od niego w nos. To uosobienie odwagi- on nie tchórzy, on zabezpiecza tyły.
  • Nabuhodonozor - na razie nie możemy państwu dostarczyć pewnych informacji na jego temat. Na razie jest niewykluty, mieszka w jajku pingwina królewskiego. Jego przyjaciele z oddziału jednak zgodnie twierdzą, że pomimo młodego wieku jest bardzo doświadczony.                                                                                                                                       A więc: JEŚLI MASZ PROBLEM, WEZWIJ ODDZIAŁ GWIDONA! NIE WIADOMO KIEDY, NIE WIADOMO GDZIE, ALE W KOŃCU KIEDYŚ SIĘ POJAWIĄ! CICHO I BEZSZELESTNIE JAK SEN.......

Piękne twarze członków oddziału

  • Gwidon
  • Platfus "Masz coś do mnie?!"
  • Nygus
  • Pafnucy
  • Nabuchodonozor

Więcej z Fandomu

Losowa wiki