Fandom

Oddział Jacka Koguta

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Oddział Jacka Koguta to jeden z NAJGORSZYCH oddziałów pingwinów, ale Skipper wie że mają ukryty talent. Są cząstką Oddziału Agenta Nigela, działają na terenie Polski.

Członkowie

  • Jacek Kogut- Polak, doskonały taktyk ale słaby w rączkach. Jest milionerem, ale tylko dlatego że sprzedał popsutego Garbusa ślusarzowi. Jacek umie przeżyć w swoim domu, co jest przez wielu uważane za niemożliwe. Uważa że jest synem Bucka Rockguta.
  • Slugler- Czech, ukryta broń oddziału, w łapach potrafi utrzymać auto, ale nie potrafi zgadnąć jego marki. Z gołą klatą leżał na lodzie, i pił zimną wódkę jednym haustem.
  • Czesio- Pirat drogowy, Amerykanin, potrafi pić olej z lodem i alkoholem. Z różnych aut konstruuje machiny zniszczenia, i sprzedaje Stefkowi. Zajeżdża drogę wrogom i im daje w kufę. Jeździ Caddilaciem TSV a do zadań specjalnych Caddillaca Elmiraja
    Caddilac.jpg

    Auto oddziału

  • Ivanoff Borisowski- Rosjanin, strzelec oddziału, kiedyś z 30 metrów trafił Jacka w nos strzałką usypiającą, co mówi o jego gapowatości. Najbardziej zaufany komandos Jacka (nie licząc tego wypadku ze strzałką).
  • Hajbcio- Chińczyk, wojownik i sidekick Czesia, nic nie mówi oprócz "Ła-dzia!" Kiedyś znokautował Sluglera a potem jeszcze na nim siadł i   się rozluźnił, co na jego chłodnym cielsku jest niemożliwe. 
    2013-Cadillac-Elmiraj-Concept-001.jpg

    Auto do zadań specjalnych

Pomocnicy:

Manfredi i Johnson- Ratują grupę przed totalną zgubą.

Więcej w Fandom

Losowa wiki