Fandom

Oddział Jugolski

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Oddział Jugolski - oddział działający na terenie byłej Jugosławii, dlatego w serialu rywalizują z Oddziałem Bałkańskim. Onewa

Członkowie

  • David "Duży" Nowački - lider, gekon, znany ze swojej odwagi Chorwat. Uwielbia się opalać, i wspinać na ściany. W młodości uległ wypadku z chemikaliami, dlatego jest zdecydowanie większy od przeciętnego gekona. Sądzi że Agent Nigel nic nie wie o wojnie, co może coś znaczyć o przeszłości z Nigelem. Mieszka w Zagrzebiu.
  • Aleksandar "Jugosławska Rakieta" Kovâlski - mądra głowa, kot, Serb. Zna się z Davidem od lat. Agent Nigel zamknął go kiedyś w komorze, co mówi o jego natrętności, dlatego postawiono go jako poboczny Wesołek oddziału. Sądzi że ich Oddział powinien się nazywać "Oddział Jugosławskich Rakiet" ale został natychmiast wyśmiany. Mieszka w Belgradzie.
  • Aleksander "Australia" Kubôta - psychol grupy, pies dingo którego właściciel z Australii został porwany w Macedonii, więc oficjalnie uznaje się za obywatela tego kraju. Marzy o tym, żeby odnaleźć jego właściciela, i natknął sięna gang, do Którego przystąpił. Podziwia Davida, zna się na bombach, rakietach, i karabinach. Mieszka w Skopjach.
  • Vlado "Tuning" Bošniacki - szeregowy drugiego stopnia, rekin, Bośniak. Jeździ Zastavą 1100 z narysowanym wściekłym rekinem (prawdopodobnie to Vlado). ,a dziewczynę, i lubi się z Agentem Nigelem. Ponieważ jest wolny i słaby przyznano mu stopień Szeregowego. Mieszka w Sarajewie.
  • Milan "Oczko" Cžarny - snajper, gęś, pochodzi z Czarnogóry. Do strzelania używa swojej dmuchawki i kamyków. Często pije z Vladem, a często też grają w Pokera na pieniądze. Nie lubi Nigela, bo "za bardzo się rządzi". Mówi że w przeszłości był niczym wolny ptak. Podkochuje się w dziewczynie Vlada. Ma gniazdo w Podgoricy.
  • Barnim "Ciamajda" Frumbowanški- dezaktywator pułapek, pies, pochodzi ze Słowenii. Jest tak zajęty sobą, że sam nie wiedząc, dezaktywuje wszystkie pułapki. Jest bardzo gapowaty, stąd jego ksywa. Nosi miniaturową flagę Słowenii, bo to sprawia że będzie zawsze pamiętał o ojczyźnie. Mieszka w Lublanie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki