Fandom

Oddział Robina

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Oddział Robina- drużyna stworzona przez Martę the Writer.

Historia

Na początku czasów na całym świecie panowało zło. Globem rządził potężny demon, który wbrew ludzkiemu rozumieniu tego słowa nie był ani całkiem zły, ani całkiem dobry. Postanowił on wyplenić nikczemność i tak uczynił. Błogostan jego nie trwał długo. Okazało się, że aby istniało dobro, musi istnieć i zło, a świat go pozbawiony jest pusty i nieciekawy. Postanowił więc powołać specjalny oddział do pilnowania światowej równowagi. W rejonach świata, gdzie panuje zepsucie i okrucieństwo, mają zaprowadzać ład i porządek. Natomiast tam, gdzie dobro zbytnio zbiera swoje żniwo, popełniać przestępstwa. Muszą także pouczać naiwnych i pokazywać im, że człowiecze pragnienia są zgubne. Tylko wtedy świat nie pogrąży się w chaosie. Co istotne, drużyna składa się ze zwierząt, nie z ludzi, gdyż demon wiedział i wie dalej, że rodzaj ludzki jest już za bardzo zdemoralizowany, aby powierzać mu takie zadanie. Każdy z członków został obdarzony jedną mocą specjalną.

Specyfika oddziału

Jak zostało wspomniane w poprzedniej sekcji, Oddział Robina ma za zadanie pilnować harmonii pomiędzy dobrem a złem. Od tysięcy lat podróżuje po świecie, starając się wypełnić to zadanie. Trudno jednoznacznie określić, czy członkowie są dobrzy, czy źli.

Członkowie (spokojnie, wszyscy zostaną opisani w osobnych artykułach)

  • Robin- pingwin, dowódca oddziału, zarazem najinteligentniejszy. Dominującą cechą jego charakteru jest ogromny cynizm. Do każdej sytuacji potrafi podejść z drwiną. Często wygłasza filozoficzne myśli, które mają podsumować głupotę tego świata i skomentować, jak śmiertelnicy mało wiedzą i jacy są słabi wobec potęgi istot stojących nad nimi wyżej. Nigdy, przenigdy się niczego nie boi. Jego ulubionym trunkiem jest Jack Daniels, który pije przy każdej okazji, na śniadanie, obiad i kolację (jednak jako istota nieśmiertelna nigdy się nie upija ani nie ma problemów z żołądkiem). Geniusz z zakresu nauk humanistycznych- doskonale włada słowem pisanym, zna wiele języków, orientuje się w światowej polityce i historii.
  • Lambert- wilk. Niesamowicie bystry, ale i pyskaty. Nigdy nie pozostawia niczego bez odpowiedzi, najbardziej z jego charakteru wybija się dociekliwość. Lambert nie spocznie, póki czegoś nie wyjaśni. Genius z zakresu nauk ścisłych.
  • Declan- kot. Jest typowym luzakiem. Niczym się nie martwi, bo wie, że zawsze da sobie radę. Jest wręcz nonszalancki. Geniusz z zakresu nauk medycznych- biologii i chemii.
  • Lukas- hiena. Syn pierworodnego demona, który utworzył oddział. Jest słodki, ale to tylko pozory. Tak naprawdę zachowuje się jak rozkapryszone dziecko, ciężko z nim wytrzymać, ciągle zadaje pytania i chce być wszędzie pierwszy. Reszta grupy z trudem go znosi, ale wiedzą, że nie mogą go wyrzucić, bo jest dzieckiem mocarnego demona, a poza tym jest najmocniejszy z nich wszystkich. Brak talentu w jakichkolwiek naukach nadrabia sprawnością fizyczną.

Występowanie

Oddział Robina wystąpił epizodycznie w WPC, gdzie przez Łysego, Louisa i Flawiana został wzięty za bandę wariatów. Prawdopodobnie doczeka się także własnego serialu i/ lub fanfiku ale tylko wtedy, gdy twórczyni będzie się chciało, a to niezbyt prawdopodobne.

Więcej w Fandom

Losowa wiki