Fandom

Oddział W12

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Oddział W12- fanowski oddział użytkowniczki Szenzii What ty do mnie rozmawiasz? ZNAJDUJĄ SIĘ W NIM ZWIERZĘTA ISTNIEJĄCE NAPRAWDĘ WIĘC SZANUJ JE! 

Historia

Oddział W12 to grupa sformułowana przez "S.W.A.T.". Najsilniejsza z resztą. Swoją główną siedzibę ma w Polsce, ale w żadnym z odcinków serialu nie zostało podane w jakim mieście - wiadomo tylko, że przez to miasto przepływa rzeka Odra. Grupa składa się ze zwierząt w wieku 6 lat - 3 miesiące. Dwa psy i dwa koty. "S..W.A.T." wręczył im mnóstwo orderów.

Członkowie

Szotka - jamnik szorstkowłosy. 3 lata. Liderka oddziału, a zarazem druga najstarsza członkini oddziału. Jest dziewczyną Brokuła, dlatego nie znosi jak "Paniusia Cukieras" przystawia się do niego. Co ciekawe, nigdy nie podano czemu jest jego dziewczyną. Po prostu w odcinku kiedy pojawiła się po raz pierwszy była mowa o ich związku. Ma charakterek serialowej divy - jest dumna i uważa młodsze od siebie zwierzaki ( czasem nawet swojego chłopaka) za zwierzęta neo i traktuje je bardzo z wyższością. Uważa pingwiny za dziwną sektę nielotów. Bardzo wysoko skacze i szybko biega. Kiedy była dzieckiem, już wychowywała się w agencji*- rodzice ją porzucili. Genetycznie ją zmodyfikowali - posiada moc superszybkości. Boi się głośnych dźwięków. Jest grafitowo - miedziana.

Omar - shih- tsu. 6 lat. Najstarszy członek oddziału. Mówi najmniej. Jest "kopaczem" - kopie najlepsze dziury. Nie biega zbyt szybko. Jest bardzo ładnie i schludnie obcięty. Bardzo słodziutki - zawsze ludzie dają mu jakiś smakołyk. Mimo mikrej ilości wydawania odgłosów jest również strategiem oddziału. Ma doskonały węch.

Krówka - kotka - dachówka. Ma 3 lata. Nie znosi Łatki. W oddziale pełni funkcję dywersantki. Ma takie dziwne pazury, które wpasują się do każdego zamka i podrabiają każdy klucz. Jest jedyną osobą z oddziału, do której odzywa się Szotka.

Łatka  - 3 miesiące.Dachówka. Nienawidzi siostry. Ciągle się biją. Jest najgłupsza z oddziału. Podobnie jak Szeregowy wykorzystuje swoją słodycz do "niecnych celów". Pomimo wszystko, uważa, że Marchewa jest dziecinny.

Przypisy

*Nie, nie chodzi o agencję towarzyską!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki