FANDOM

Oddział za Oddział - fanowski bonusowy odcinek Lemurów z Central Parku autorstwa TA JEDYNA I NIEPOWTARZALNA WIKU$$KA (Don't touch!).

Opis

W zoo dochodzi do kolejnej kłótni pomiędzy Oddziałem Joanny, a pingwinami. Ptaki zarzucają lemurom, że te nic nie robią. Charlotte proponuje więc, aby pingwiny dołączyły do nich na 5 dni. Skipper "zgadza się bo wyjdzie na gbura". Lemurzyce opracowują plan. Każda ma poprowadzić trening przez 1 dzień.

Pierwszy dzień należy do Miliko. Na dzień dobry Japonka częstuje gości swoim specjałem - sushi z dużą ilością wasabi. Na dodatek w posiłku Rico ukrywa środek przeciwwymiotny. Potem urządza walkę lemury - pingwiny. Najpierw Jessy walczy z Szeregowym, który "nie jest w stanie skrzywdzić dziecka". 1:0 dla lemurów. Kolejna walka: Charlotte -  Kowalski. Lemurzyca na początek zasypuje go równaniami. Potem pyta się go, jakie było pierwsze z nich. Pingwin się zastanawia, a lemurzyca wykorzystuje ten moment. Kolejny punkt dla lemurów. Następne starcie: Asia - Skipper. Dziewczyna wychodzi walczyć.... kapeluszem w stylu Michaela Jacksona. Ściąga go z głowy, obraca, po czym wyciąga z niego... igłę! I znowu wygrały lemury. Ostatnia walka:  Miliko - Rico. Pingwin jest pewny siebie, myśli że wygra. Próbuje coś wyrzygać, ale mu to nie wychodzi. Japonka nokautuje go 5 ciosami.

Kolejne zadanie wymyślone przez Miliko to... konkurs pisania w kanji. Oczywiście ona nie startuje, jest sędzią. Obu drużynom sprawia to nie lada kłopot. Jednak pingwiny są w gorszej sytuacji - nie umieją nawet pisać po angielsku.

Kolejne dni są dla ptaków jeszcze gorsze...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki