Fandom

Olimpiki

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Olimpiki - serial tworzony przez SugaяLєvinє‎ CICHO, TERAZ JA MÓWIĘ!uncensored i  Caesar (dyskusja), opowiadający o [1] Olimpikach.

Olimpiki

Historia

Po wyjątkowo łagodnym [2] stłumieniu Buntu w Prowincjach Północnych cesarz Koriolan X Flawiusz postanowił załagodzić buntownicze nastroje w reszcie państwa. Postanowił przenieść Igrzyska Gladiatorów na nowe standardy - na obszarze dwustu kilometrów kwadratowych stworzył specyficzną arenę - pozostawiono środowisko takim jest, jedynie teren otoczono polem siłowym oraz ogrodzeniem pod napięciem. Jako gladiatorów, wyznaczył 44 osób w wieku 13-26. Pierwsze Olimpiki cieszyły się ogromnym uznaniem, a następne jeszcze większym. W chwili rozpoczęcia serialu trwają 49 Olimpiki.

Charakterystyka

Olimpiki to największe w historii igrzyska - na powierzchni 200 km kwadratowych, czterdziestu czterech wybranych - lub skazanych - młodych osób walczy ze sobą na śmierć i życie [3] . Mimo iż samą ideę autor wulgarnie zerżnął z „Igrzysk Śmierci", jest wiele różnic. Igrzyska zaczynają się, gdy uczestnicy trafiają na specjalną łąkę - są ustawieni w koło, wyposażeni w niewielkie wyposażenie:

  • Nóż wojskowy
  • Zapalniczka
  • Butelka na wodę

Na specyficzny dźwięk rozpoczynający Olimpiki, gra się rozpoczyna. W zależności od tego, co wybierze uczestnik, może uciekać w las, lub próbować wygrać z innymi, dopóki są blisko. Większość wybiera ucieczkę - mimo wszelkich niebezpieczeństw, las stanowi zwykle lepszą opcję. Poza pułapkami, dzikimi, modyfikowanymi genetycznie zwierzętami są tam też zasobniki - znajdują się w nich broń, wyposażenie, jedzenie oraz lekarstwa. Przez następne dni trwają zwykle próby przetrwania - zazwyczaj, w 10 dniu przy życiu zostaje około 20 osób. Właśnie w tym dniu, na polanie, gdzie się zaczęła gra, zostaje zrzucony zasobnik, w którym jest najlepszej jakości sprzęt, broń, jedzenie i medykamenty. Ten moment jest nazywany drugą rzezią - uczestnicy zabijają się w walce o sprzęty. Zazwyczaj osoba, lub grupa, która przetrwa do końca, zostaje ocalona i może cieszyć się życiem pełnym sławy jako wieczni celebryci.

Serial

Serial Olimpiki, opowiadający o Igrzyskach nr. 49, 50 i 51 został oficjalnie zapowiedziany na wywiadzie Gaiusa Caesara Cincinnatusa, prezesa Palatinatus TV. Ludzie, zwłaszcza mieszkańcy Południa, uwielbiający oglądać Igrzyska na żywo w telewizji równie chętnie przyjęli nakręcenie serialu na ich podstawie. Planowana premiera pierwszego sezonu to 15 kwietnia 2015 roku czasu rzymskiego (+0 UTC).

Znani Bohaterowie

Pierwszoplanowi

  • Kasjusz Cato Juniusz Brutus - 15-latek z Prowincji Germańskiej, ma 184 centymetry wzrostu, głowę wygoloną prawie na łyso z wyjątkiem wąskiego fragmentu na szczycie czaszki. Ma głębokie, zielone oczy. Jest oschły i wulgarny, ale dosyć lojalny wobec sojuszników. Jest sprytny i umie dobrze walczyć jak na 15 latka.
  • Flawiusz Juliusz Kesar - 14 latek z Prowincji Wschodniej, mierzący 1.77 metra rudowłosy, wesoły chłopak o zielonych oczach. Żyje nieco w świecie fantazji, co nie jest zbyt przydatne na Igrzyskach
  • August Musadus Maluf - 18-latek z Prowincji Arabskiej, niewysoki (1.70 metra), ma krótko przystrzyżone czarne włosy i oczy w odcieniu między brązowym a zielonym. Mimo niewysokiego wzrostu i szczupłości jest dobrze zbudowany. Z materiałów wstępnych wynika, że jest osobą nieco arogancką i zadufaną w sobie, kochającą popisy.
  • Tanja Morgana - 18 latka z Prowincji Greckiej, mierząca 1,75 metra. Ma długie, blond włosy za ramiona. Ma dosyć przebojowy charakter, chociaż pochodzi z biednej rodziny z kasty plebsu.
  • Celestyna Yao - 17 latka z Prowincji Afryki, szatynka z długimi włosami i zielonymi oczami. Podobnie jak Tanja pochodzi z biednej rodziny, co nauczyło ją sztuki przetrwania. Jest lekko przytępa, ale rekompensuje to umiejętnościami w łucznictwie i sztuce przetrwania.

Drugoplanowi

Brak, pojawią się po premierze

Przypisy

  1. No kto by się spodziewał
  2. Zginęło tylko 9 milionów ludzi
  3. znajomo brzmi, nie?

Więcej w Fandom

Losowa wiki