Fandom

Operacja: Poszukiwany/a!

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Operacja: Poszukiwany/a! - Fanowski odcinek Pingwinów z Madagaskaru.

Informacje

Opis odcinka

Do Zoo ma przybyć nowa osoba. Na spotkaniu otwierają skrzynkę i... nie ma nic! Pingwiny postanowiły wszczępić poszukiwanie. Na rogu skrzynki została znaleziona niewielka ilość krwi - oznaczało to, że tajemnicza osóbka siłą próbowała się wydostać! Pingwiny wraz z lemurami i Marlenką postanawiają rozdzielić się na dwie grupy - lądowe i powietrzne. Szeregowy latając samolotem zobaczył w ślepej uliczce dziwny cień postaci i rzekł - ,,Szefie widzę coś niepokojącego w jednej ślepej uliczce koło sklepu z cukierkami!. Oddział ruszył do akcji, jednakże przybyli za późno. Lemury tymczasem nudząc się zabrali samolot i polecieli gdzieś dalekoo! Szef kazał Rico znaleźć nowe ślady: znalazł je błyskawicznie, prowadziły do ścieków... Pingwiny nie wygrywając z szczurami miały zostać zabite, lecz tu i ówdzie pojawił się lis, który z łatwością pokonał wrogów i uwolnił cały oddział. Rico bez zastanowienia się wypluł granat nasenny, a Skipper powiedział - ,,Mały plus za gotowość, żołnierzu!. Wzięli lisa do bazy, pospał dobrze przez półtorej godziny. Gdy się obudził natychmiast wykonał kopnięcie, oberwał Kowalski, rzekł - ,,Za co niby?!. Ten pomimo tego, że pingwiny go uratowały, zaatakował. Skipper z trudem powstrzymał lisa i przykleił taśmą do drzwi. ,,Ale macie ubaw" - rzekł, a raczej rzekła. Oddział zaszokowany się spytał - ,,Ty jesteś... dziewczyną?!", a po chwili Szeregowy rzekł - ,,Ale bycie dziewczyną nie oznacza, że nie musi być silna - mówiąc to oberwał od Szefa w dziób. ,,Pozwólcie że opiszę Wam tą tajemniczą osóbkę w kilku słowach'' - powiedział najmądrzejszy z grupy - ,,Lis polarny, zwany inaczej piesiec. Raczej też jest żołnierzem, gdyż potrafi walczyć.". Osóbka się spytała czy może już pójść, jednakże pingwiny nie były takie głupie. Nikt nie wiedząc, że lisica była tak naprawdę robotem zagłady, użyła ona lasera, przecięła taśmę. ,,Nie myślcie, że jestem taka bezbronna! Nazywam się Say, jestem jedynym robotem, który posiada własny umysł. Uciekłam z jednego z labolatorium, tworzenie mnie trwało kilkadziesiąt lat. Nie mam zamiaru mieszkać w zoo!. Niestety nie wiem do czego służę..." - pingwiny przyjęły ją do swojego oddziału, zamieszkała (niestety) w zoo na jednym wybiegu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki