Fandom

Operacja: miłość dla wilczycy II

1101stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Operacja: miłość dla wilczycy II - fanowski film. Suquel "Operacja: miłość dla wilczycy"

Opis

Nadszedł dzień kiedy Szenzii i Aster muszą stawić czoło dowodzeniu watahą i byciu rodzicami czterech niesfornych dzieciaków. Po przyjęciu pożegnalnym z wielkim bólem wchodzą do samolotu odprowadzeni przez przyjaciół, których zaprosili kiedyś na odwiedziny. Pingwinom, lemurom, Szared'owi , May'i , Cecyli , Saszy i Marlence jest bardzo smutno z tego powodu. Później pokazany jest fragment lotu wilków (nocnego) i o czym młodzi rodzice rozmawiali. Następnego dnia wchodzą na wilczą skałę. Oglądając mieszkanie (już przygotowane dla nich) są w niebo wzięci. Kiedy wychodzą na balkon narad wita ich gromkimi brawami cała wataha- każdy wilk i pingwin. Kiedy wchodzą z powrotem do mieszkania tłum jest bardzo zawiedziony. 

Film pokazuje głównie jak królewskie dzieci potrafią być bezmyślne... by wprowadzić rodziców najgorsze tarapaty... 

I jak przyjaźń jest sprytna... by załapać się na niezapowiedzianą wizytę do pary królewskiej...

Film nie zdobył więcej (nieistniejących) widzów i fanów niż pierwsza część. W polskim i amerykańskim rankingu część pierwsza była na pierwszym miejscu, druga- na trzecim, a trzecia- siódmym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki