Fandom

Operacja: miłość dla wilczycy redukcja

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Operacja: miłość dla wilczycy redukcja (Operation: love of the she wolf diminution) -fanowski film.

Opis

Film to takie "dodatkowe i wycięte sceny" z filmu "Operacja: miłość dla wilczycy ". Pojęcie "dodatkowe i wycięte sceny" biorą się iż dodane sceny: pokazują co robiły pingwiny, Szared i lemury (w czasie kiedy w filmie pokazywani byli Szenzii i Aster ) wycięte: sceny to sceny z Szenzii i Asterem. Twórcy (a raczej twórczyni) filmu ujawnia jeden szczeguł, którego po filmie dopytywali się (nieistniejący) fani filmów: "Skoro pingwiny, Szared i lemury pojawiali się w filmie-jaką miali rolę? Co robili w czasie kiedy Szenzii i Aster "zakochiwali się w sobie?". W filmie można zauważyć między innymi:  z jakiego powodu Szared znalazł Kowalskiego pod kanapą, po co brat wilczycy połączył siły z pingwinami i lemurami, czemu Julian denerwował tytułową bohaterkę udając amora, jakim cudem pingwiny spadły z drzewa szpiegując Szenzii i ta je nakryła, dla czego Mort bał się Astera, po co Kowalski szukał dowodu, (który znalazł) że wilk-szpieg jest niewporządku, z kąd wspomniany pingwin wziął nową broń, kto ukradł pistolet Astera (ma związek z poprzednim), co pingwiny i lemury oglądały przez smartfona mądrego pingwina na Facebooku, poznamy wszystkie dane osobowe Astera (związek z poprzednim), czemu w aucie Szenzii wyciekł płyn hamulcowy i zabrakło benzyny, czemu w kufrze wilczycy było pełno wyżutej gumy, jaką król lemurów ma nową kryjówkę na gumy bez smaku (związek z poprzednim), czemu Rico i Maurice byli na siebie źli, dla czego Sasza i Kowalski chcieli sprawdzać wilczego przybysza, czemu zgodziła się zostać piosenkarką.

Więcej w Fandom

Losowa wiki