Fandom

Optimus

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Optimus – fanowska postać Pingwinów z Madagaskaru. Jest robotem płci męskiej - sama nazwa na to wskazuje. Służy Sayorii, broni ją i ochrania. Dzięki niemu lisica czuje się jak prawdziwa arystokratka.

Informacje

Został stworzony przez uciekinierkę z Hoboken, służy jej: broni ją i atakuje na jej rozkaz. Korzysta z nowoczesnej technologi (lasery), ale nie ma dostępu do Tajnej Bazy Danych. Jego stworzenie trwało kilka tygodni - dokładnie to 17 dni. Nie ufa pingwinom, uważa że są niebezpieczne. Kiedy spróbują się zbliżyć do arystokratki, to on pojawia się z pewnego wymiaru i broni arystokratkę.

Osobowość

Nosi maskę, więc nie widać, czy jest szczęśliwy, czy ponury. Kiedy szlachcianka go nie potrzebuje, to idzie do tajnego wymiaru. Nie lubi jeździć, pływać, biegać, rozmawiać, pisać... Po prostu jest leniuszkiem. Nie słucha pingwinów, uważa, że Sayorii nie powinna się z nimi przyjaźnić.

Psychika

  • Ponury,
  • Rozważny,
  • Sprytny,
  • Zwinny,
  • Zręczny,
  • Przyjacielski (tylko czasami),

Talent

Potrafi walczyć dwoma sztyletami złączonymi razem łańcuchem.  Broń ta ma makabryczną stronę – Optimus może wrogowi owinąć szyję łańcuchem i go udusić. Umie czytać i pisać, a także jeździć samochodem.

Lęki

Jest sługusem, więc nie może się lękać. A nawet - musi oddać swe życie za arystokratkę.

Wygląd

Jest ubrany w dość lekką, białą zbroję, która chroni przed ciosami. Jego słabym punktem jest maska - łatwo ją przebić dowolną bronią i można by zobaczyć prawdziwą twarz robota. Z maski widać tylko parę świecących żółtych oczów.

Relacje z innymi bohaterami

Z Skipperem

Nie ufa Skipperowi, wręcz go nie lubi. Jest wobec niego obojętny, nie ma ochoty reagować na jego rozkazy. Musi być jednak posłuszny, gdyż Sayorii może go ukarać.

Z Kowalskim

Nawet go lubi i jego tajne bronie. Jak każdy robot interesuje się nauką, a on raczej najbardziej. Czasami się bije naukowcem o byle co, ale to tylko czasami. Czasami Kowalski go nazywa inaczej, po prostu ,,robotem.

Z Szeregowym

Tak jak Sayorii uważa, że jest dziwny. Mimo, że jest słodki to jest jeszcze za dziecinny. Za jakieś odzywki do Szeregowego, nie jest karany przez Sayorii.

Z Rico

Tak samo jak u Sayorii. Nie lubi wymiotowania rzeczy, uważa, że jest to żenujące.

Z lemurami

Uważa, że to głupio jest mieć takich sąsiadów - każdy nowy wynalazek Kowalskiego zostaje przez nie zniszczony.

Ciekawostki

  • Jest sługusem Sayorii,
  • Mimo to, że je bardzo dużo, jest chudy,
  • Kowalski nazywa go po prostu robotem,
  • Nie lubi Skippera, Rica i Szeregowego,
  • Uważa, że Sayorii nie powinna się przyjaźnić z pingwinami, gdyż narobią jej kłopotów,

Więcej z Fandomu

Losowa wiki