FANDOM

Organizacja Okrutnej Eliminacji to organizacja kompletnych oferm, jednak grupa jest tak liczna że potrafiliby (gdyby nie głupota), zająć trochę państw. Wystąpili w specjalnym odcinku PzM, Wielka Przygoda.

Grupy

  • Paski i Orły - Mają kryjówkę w slamsach USA, jednak potrafią ze zgromadzonych tam przedmiotów, robić blastery, oraz inne bronie. Byli pierwszą grupą z jaką Oddział Skippera, Stefek Władko, Micheal, Wojtek oraz Eustachy walczyli. Dowodzi nią John Johnson, orzeł, i wielki patriota

Ich dewiza to: Blood and Justice! (Krew i Sprawiedliwość)

  • Ból Królewskiej Mości - Grupa najbogatszych brytyjskich złoczyńców. Ubrani są w garnitury, a walczą głównie szablami i angielskimi strzelbami. Piją dużo herbaty. Nie cierpią braku kultury. Dowodzi nimi Arnold Bithihimi (czyt:Bididżimi), pudelek, najbogatszy złoczyńca Wielkiej Brytanii.

Ich dewiza to: Die as a hero, wicked as a fool! (Zgiń jak heros, zmięknij jak głupek!)

  • Heroiczna Tundra - Grupa Rosjanów i Czechów, ich baza to Lodowa Świątynia, stworzona wieki temu przez przywódcę tej grupy. Są zaciekli i bezlitośni. Są bardzo bogaci, i mają najwięcej terenu ze wszystkich grup. Dowodzi nimi Ksawery Dahaczek, niedźwiedź, były pupil przezydenta rosji.

Ich dewiza to: My ne budem despokoit'! (Nic nam nie przeszkodzi!)

  • Siła Bogów - Grupa z Indii, Hiszpanii, i Portugalii. Wyróżniają się swoimi wdziękami, i tym że wiele samic nie może się im oprzeć. Mimo słabości, są jedną z najliczniejszych grup, ale też najbiedniejszą. Dowodzi nimi Bijoy Hundispain, tygrys, były mąż królowej watahy Hinduskiej.

Ich dewiza to: Majabuti sē gariba lēkina (Biedni ale Mocni)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki