Fandom

Organizacja Okrutnej Eliminacji

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Organizacja Okrutnej Eliminacji to organizacja kompletnych oferm, jednak grupa jest tak liczna że potrafiliby (gdyby nie głupota), zająć trochę państw. Wystąpili w specjalnym odcinku PzM, Wielka Przygoda.

Grupy

  • Paski i Orły - Mają kryjówkę w slamsach USA, jednak potrafią ze zgromadzonych tam przedmiotów, robić blastery, oraz inne bronie. Byli pierwszą grupą z jaką Oddział Skippera, Stefek Władko, Micheal, Wojtek oraz Eustachy walczyli. Dowodzi nią John Johnson, orzeł, i wielki patriota

Ich dewiza to: Blood and Justice! (Krew i Sprawiedliwość)

  • Ból Królewskiej Mości - Grupa najbogatszych brytyjskich złoczyńców. Ubrani są w garnitury, a walczą głównie szablami i angielskimi strzelbami. Piją dużo herbaty. Nie cierpią braku kultury. Dowodzi nimi Arnold Bithihimi (czyt:Bididżimi), pudelek, najbogatszy złoczyńca Wielkiej Brytanii.

Ich dewiza to: Die as a hero, wicked as a fool! (Zgiń jak heros, zmięknij jak głupek!)

  • Heroiczna Tundra - Grupa Rosjanów i Czechów, ich baza to Lodowa Świątynia, stworzona wieki temu przez przywódcę tej grupy. Są zaciekli i bezlitośni. Są bardzo bogaci, i mają najwięcej terenu ze wszystkich grup. Dowodzi nimi Ksawery Dahaczek, niedźwiedź, były pupil przezydenta rosji.

Ich dewiza to: My ne budem despokoit'! (Nic nam nie przeszkodzi!)

  • Siła Bogów - Grupa z Indii, Hiszpanii, i Portugalii. Wyróżniają się swoimi wdziękami, i tym że wiele samic nie może się im oprzeć. Mimo słabości, są jedną z najliczniejszych grup, ale też najbiedniejszą. Dowodzi nimi Bijoy Hundispain, tygrys, były mąż królowej watahy Hinduskiej.

Ich dewiza to: Majabuti sē gariba lēkina (Biedni ale Mocni)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki