FANDOM

Ostateczna walka (z ang. The last struggle) - pierwszy odcinek pierwszego sezonu serialu Poszukiwacze Przygód.

Fabuła

Jest piękny dzień. Wszystko zapowiada się idealnie. Jednak coś jest nie tak. Zoo otwierają już o 8 nad ranem, a nie o 11 jak zwykle. Skipper podejrzewa, że knuje się w tym jakiś spisek, więc wysyła oddział w poszukiwaniu czegoś podejrzanego. Jednak Linda twierdzi, że to bezsensowny pomysł, ponieważ lepiej nie szukać problemów tam gdzie ich nie ma. Skipper ignoruje ten komentarz. Po kilku godzinach okazuję się, że Linda mimo wszystko miała rację i Szef z tego powodu bardzo się denerwuje. Po chwili oddział słyszy płacz Maurica. Jednak Linda twierdzi, że to jest śmiech. Skipper ignoruje ten komentarz i wysyła na wybieg lemurów Kowalskiego i Rico. Kiedy oddział wraca do bazy, Skipper dowiaduje się, że Linda znowu miała rację. Z tego powodu jeszcze bardziej się denerwuje. Nagle Szef słyszy jak ktoś się włamuje do bazy. Jednak Linda twierdzi że to tylko wiatr. Skipper ignoruje ten komentarz. Cały oddział bez Lindy bierze sprzęt i zaczyna szukać przestępcy. Tym razem Linda w połowie miała rację. Do laboratorium Kowalskiego przez przypadek wpadła piłka Marlenki. Skipper zdenerwował się już na 100 %. Powiedział, że Linda dostanie karę dyscyplinarną. Jednak ją to wcale nie przestraszyło. Rico zaczął walić ją rybą, ale ona nie zwracała na niego uwagi. Skipper nie wiedział co robić. Pomyślał, że najlepiej będzie jak z nią zawalczy i raz na zawsze da jej nauczkę. Nie wiedział jednak że Linda ma asa w rękawie. c. d. n.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki