Fandom

Ostatni Batalion

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Ostatni Batalion- serial przygodowy z elementami fantastyki autorstwa Marta the Writer

Jest on inspirowany "Przygodami Merlina".

Czas i miejsce akcji

Czas akcji nie został wyraźnie określony, jednak sądząc po realiach, jest to średniowiecze, renesans lub barok. Nie znamy również dokładnego położenia- akcja toczy się w państwie Alibia ( państwo prawdopodobnie staroangielskie).

Fabuła

Pierwszy sezon

Poznajemy wszystkich bohaterów i ich losy. Akcja wszystkich odcinków kręci się wokół ataków na Alibię i odpierania ich przez armię Richarda oraz dyskretną pomoc Valerie. Widzimy, jak rodzi się miłość pomiędzy główną bohaterką a Tomem.

Drugi sezon

W tej serii wiele się dzieje. Widzimy działalność tajnej organizacji oraz ciągłą walkę Klanu Magów z Ugrupowaniem Czarodziejów. Sezon kończy się wielką wojną z Edwinem, a w ostatnim odcinku serii większość pozytywnych bohaterów ginie.

Trzeci sezon

Oddział Skippera dowiaduje się, co wydarzyło się w przeszłości. Aby ratować honor rodziny Louisa i zemścić się na despotycznym Edwinie, wyruszają do Alibii, by rozgromić wszystkich złych. To jednak okazuje się nie takie łatwe... Wsparciem dla bohaterów okazuje się szósty zmysł Louisa oraz duch Valerie, który ukazuje się im, kierując na właściwą drogę.

Bohaterowie pozytywni

Bohaterowie negatywni

  • Edwin
  • Richard
  • Ugrupowanie Czarnoksiężników (do Wielkiej Bitwy Magicznej)
  • ... wszelcy poplecznicy, zausznicy, przydupasi, szpiedzy i armia królewska

Więcej z Fandomu

Losowa wiki