Fandom

Płaczące Jastrzębie

1103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Płaczące Jastrzębie - rasa kosmitów wymyślona przez HUSSARYA33.

Wygląd

Płaczące Jastrzębie wyglądają zupełnie jak ziemskie jastrzębie - poza większymi głowami i gigantycznymi oczami. Różnią się także rozmiarem - normalny jastrząb ma rozpiętość skrzydeł 110-125 cm, a Płaczący Jastrząb - 190-200 cm.

Opis

Płaczące Jastrzębie są bardzo starą rasą, podobno tak starą jak Wszechświat [1], jednak w okolice Ziemi dotarły dopiero ok. XXXIII wieku. Ich podstawową bronią - oprócz szponów - jest zdolność do teleportowania wrogów lub nawet cofania ich w czasie. Są one niesamowicie szybkie [2] - w czasie mrugnięcia okiem mogą przelecieć kilkaset metrów. Płaczące Jastrzębie mają dość dziwną cechę - kiedy ktoś na nie spojrzy, to zamieniają się w kamienny posąg i stoją tak, dopóki się nie mrugnie/odwróci. Co ciekawe, taki posąg jest nie do przesunięcia [3]. Płaczące Jastrzębie są najgroźniejszą rasą Wszechświata - przedstawicieli innych ras można zniszczyć/zabić, jednakże Jastrzębie są wrażliwe na jakiekolwiek ciosy tylko w żywej formie, ale jeśli tylko pozwolisz im na odkamienienie, to przeniosą cię do Starożytnego Rzymu, zanim zdążysz cokolwiek zrobić. Jedynym sposobem na nie jest zmuszenie ich do patrzenia na siebie albo szybka teleportacja na drugi koniec świata. W przeciwieństwie do innych ras, Płaczące Jastrzębie atakują wszystkich bez jakichkolwiek przyczyn.

Ciekawostki

  • Płaczące Jastrzębie są wzorowane na Płaczących Aniołach z serialu Doktor Who.
  • Kiedy kamienieją, przeważnie chowają głowę w skrzydłach - wyglądają wtedy, jakby naprawdę płakały [4].
  • Płaczące Jastrzębie są w stanie latać po kosmosie bez żadnych statków ani skafandrów.
  • Płaczące Jastrzębie nie są kosmiczną cywilizacją. Są zwykłymi zwierzętami ze zdolnością lotów kosmicznych.
  • Płaczące Jastrzębie zaprzeczają prawu powszechnego ciążenia oraz - prawdopodobnie - teorii względności [5].

Przypisy

  1. ale nie ma na to dowodów
  2. być może nawet szybsze od światła
  3. grawitacja także nie działa
  4. stąd nazwa rasy
  5. ponieważ nie mają o nich zielonego pojęcia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki