Fandom

Pani Torcik

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Postać stworzona przez Księżniczka Kiara .

Pani Torcik to sławna blogerka i piosenkarka.Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Miła niespodzianka.

Pani Torcik.PNG

Pani Torcik na co dzień

Opis

Pani Torcik to inaczej papuga kakadu. Ma ciemno-niebieskie piórka, jasno-pomarańczowy dziób i mocno ciemno niebieską czuprynę układającą się na nietypową fryzurę. Nie nosi ubrań, a jak nosi to tylko w czasie koncertu i ważnych imprez dla VIP-ów. Jest bardzo miła i przyjazna, ale jak jej na czymś zależy (np.na nowej koncertowej sukience) musi to dostać. Jak tego nie dostaje zaczyna swój słynny krzyk Banshee (czyli bardzo głośny pisk, aż szyby pękają!). Udaje często głupiutką osóbkę, jednak jest bardzo inteligentna, jeśli chodzi o show biznes i fizykę jądrową. Ma również spore poczucie humoru, a przy jej zabawnych tekstach ludzie się śmieją aż im brzuchy bolą. Nie ma zbyt wielu przyjaciół, ale jej chórek: Josie, Kiara i Veronica nieźle się z nią dogadują. Ma też dobry kontakt z Marlenką, Stacy i Becky oraz z pingwinami. Jej mężem jest Pan Torcik, który zostaję i zajmuję się domem. Pani Torcik jest również imprezowa i przebojowa, a czasem lubi również pójść na wyścigi Monster Truck'ów. Jak sama cytuje: Jestem dziewczyną, ale czasem taka nie jestem i wyłącza się moja dziewczyńskść, a włącza chłopakość.

Piosenki

Ty druha we mnie masz

Pójdę drogą tą

Kolorowe wiatry

Kiedy nie śpią sny

Miłość rośnie wokół nas

Poszukaj głębiej

Wspaniały świat

Ciekawostki

  • Jej ulubiony rodzaj filmu to Sciene-Fiction, a film Star Wars: Powrót Jedi.
  • Zna wszystkie postacie z serialu Star Trek.
  • Kiedyś piła piwo.
  • Po kilku odcinkach polubi Lady Truskaweczkę.
  • Lubi nie za bardzo sławnego Nostalgia Critica.
  • Jej słynny tekst to: Dlaczego lubię 11? Bo lubię być o jeden krok do przodu.
  • Chociaż nie wygląda na kakadu można wyjaśnić, że jej ojcem był kruk. Stąd jej ciemnoniebieskie upierzenie. Natomiast matka Torcik to kakadu.
  • Ma adoptowaną siostrę - Virizę.
  • Jej połowa piosenek jest zaczerpnięta z produkcji Disney'a
  • Praprababcią Pani Torcik była jaskółka z Polski. Więc można potwierdzić, że Pani Torcik ma polskie korzenie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki