FANDOM

Panika na wolności - pierwszy odcinek serialu Komandosi z Warszawy. Wikiarz123

Fabuła

Pingwiny założyły swoją bazę tuż po ucieczce z zoo. Niestety, po ich ucieczce strażnicy zaczęli przeszukiwać całą Warszawę w poszukiwaniu tych pingwinów. Na szczęście nieloty w odpowiednim momencie stworzyły swoją bazę i zdołały się w niej schronić. Gdy strażnicy zaprzestali poszukiwań, pojawiłsię nowy problem - wolność: pingwiny bowiem nigdy nie wyszli na wolność, byli cały czas w niewoli. Na szczęście z ich pomocą przychodzi przystojna bobrzyca o imieniu Eliza która opowiada im o mieście, wolności i ich atrakcjach. Pingwiny dzięki jej pomocy przestali bać się wolności i zaczęli przygotowania do swoich misji. 

Cytaty

  • Skąpiec: Kowalczuk, jak tam budowa?

      Kowalczuk: Bardzo dobra. Jeśli wszystko pójdzie z planem, to powinno się zakończyć w ciągu tygodnia.

  • Starszy Szeregowy: I co teraz, szefie? Ja już się zupełnie zgubiłem w tym mieście?

      Skąpiec: Niewiem, Szeregowy, potrzeba nam przewodnika, który nam odprowadzał po tej Warszawie.                                    Takiego, którego wyzwoli z nas lęku wolności...

      Eliza: Potrzebujecie pomocy, przyjaciele?

     Skąpiec: A ty kim jesteś, którego na widok jesteś bobrem?

      Eliza: Jestem Eliza, rzeczywiście jestem bobrem. Macie problem z wolnością i orientacją w przestrzeni?                           Trafiliście idealnie, bo ja jestem tym przewodnikiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki