Fandom

Patrioci krajowi

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Patrioci krajowi - organizacja superbohaterów wymyślona przez użytkowika Wojti2000 (dyskusja). Składa się ona z członków wszystkich krajów.

Członkowie o znanych imionach

  • Ivan Rosyjski Patriota - soból ubrany w togę w barwach flagi Rosji. Jego broń to zamieć śnieżna.
  • Sku-la Afrykański Patriota - lew z szatą w barwach flagi Afryki. Jego broń to strzałki usypiające.
  • Bołat Kazachstański Patriota - soból z szatą w barwach flagi Kazachstanu. Jego broń to granaty.
  • Lech Polski Patriota - szop pracz ubrany w strój w barwach flagi Polski. Posiada też skrzydła husarza umożliwiające lot. Jego broń to proca a także superpiłka.
  • Klaus Niemiecki Patriota - owczarek niemiecki z mundurem w barwach flagi niemiec. Jego broń to bazooka.
  • Olaf Liechtensteinski Patriota - nieco mniejszy od KNP owczarek niemiecki z mundurem w barwach flagi niemiec. Jego broń to bazooka.
  • Klof Czechosłowacki Patriota - wilk ubrany w czapkę góralską w barwach flagi Czechosłowacji. Jego broń to wycie. Został wyrzucony z organizacji w 1920 roku, jednakże potem wrócił stał się Klofem Czeskim Patriotą.
  • Wildof Austrowęgierski Patriota - wilk z szatą z herbem Austrowęgry. Został wyrzucony z organizacji ale potem stał się Wildofem Węgierskim Patriotą. Jego broń to granaty usypiające.

Dawni Członkowie

  • Tantimon Samoński Patriota - założyciel organizacji, członek najstarszego państwa. Niestety zmarł w bardzo sędziwym wieku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki