FANDOM

Percy - fikcyjna postać użytkowniczki Szenzii

. Młodszy brat Charliego, kuzyn; SaszySiergieja i Zaharego. Nie wiadomo jednak, czy jest on "od strony" Gagarina czy Katrina, dlatego też trudno określić, czy Victor i Zahary są jego bliższą rodziną, bądź powinowatymi (ale wyjdźmy z założenia, że często się spotykają, więc są bliższą rodziną). Aktualnie (czyli na czasy "Królewskiego powrotu na Antarktydę") ma trzydzieści lat. Pracuje w Ministerstwie Zwierząt. Jego nieodłącznym atrybutem są takie okulary, tak szpiczasto zakończone w górnych bokach (tzw. ,,kocie okulary"). Jest wzorowany (i tu proszę nie mieszać słowa "wzorowany" ze "zgapiony") na Percy'm Weasley'u, znanym z serii książek "Harry Potter". 

Historia

Percy, podobnie jak cała jego rodzina, urodził się w Rosji. Dopiero kiedy podjął pracę w Ministerstwie przeprowadził się do Liverpool'u, sprowokował wiele intryg i kłótni, zrywając kontakt z rodziną. 

Powróćmy jednak do jego dzieciństwa:

-Kiedy Charlie miał pięć lat, na świat przyszedł Percy, jakoby, jak twierdzi starszy, zrujnować mu życie. Było w tym trochę prawdy, gdyż Percy od szczenięcych lat przejawiał zawyżoną samoocenę i zachowywał się bardzo despotycznie w stosunku do rodziny. Alienował się od reszty, spędzając czas na czytaniu książek czy planowaniu swojego życia, od deski do deski. Jedyną osobą, którą ,,oszczędzał, był, a nawet jest do tej pory, jego kuzyn Francis (dla przyjaciół, wymieniony wyżej Siergiej) - Percy na dodatek jest drugą, zaraz matce, osobą, która ma prawo zwracać się do niego ,, Francis ". 

Na wakacje, bądź inne wolne dni, przejeżdżali do siebie, lecz w ,,bardziej zabieganym okresie" porozumiewali się drogą listowną bądź jakimiś komunikatorami, bo z Antarktydy do Rosji droga daleka. Gdy razem się spotykali zwykle spędzali czas na osobności, gdyż stwierdzili jasno, że ,,nie będą przebywać w otoczeniu << apatycznych>>  kretynów, o wiedzy tak niewielkiej, że aż  nie do opisania, gdyż nie chcą się zarazić głupotą i przeciętnością od   jakiegoś plebsu".  'Bardzo lubili swoje towarzystwo, mniejsza o to, że większość nie lubiła ich towarzystwa ...

W wieku dwudziestu pięciu lat, Percy skończył studia na renomowanym uniwersytecie i krocząc śladami brata podjął pracę w Ministerstwie Zwierząt. Na chwilę obecną znajduje się na dość wysokiej posadzie - zastępcy samego ministra - Korneliusza Kota, w którego jest ślepo zapatrzony.

Kiedy pewnego dnia odwiedził kuzyna, doszło między nimi do konfliktu - nie jest jasno ustalone, jakie były przyczyny tej kłótni (wersji jest pięcioro), ale zapewne było to, coś wielce poważnego, bo nie odzywali się do siebie przez dobre kilka lat. Ani Percy nie zamierzał przepraszać Siergieja, toteż ten drugi obrał podobne stanowisko. Jednak po wielu wydarzeniach (o których będą nas na bieżąco informować nadchodzące części mego fanfika) ostatecznie się pogodzili. Chociaż trudno powiedzieć, żeby wszystko było jak dawniej, bo Percy zamiast coś zrozumieć stał jeszcze bardziej napuszonych smarkiem, a ich relacje nie są już tak ,,różowe" jak dawniej. No, ale najgorsze nie są, pomimo że oboje są w stosunku do siebie lekko nieufni. 

Charakter

Nie wiadomo czy z nawyku, nie wiadomo czy z natury, Percy jest bardzo dumny (w złym znaczeniu), napuszony i zadufany w sobie. Nie potrafił nawet przeprosić kuzyna, gdyż oznaczołoby, że musiałby przyznać się do błędu. (W ostateczności skończyło się na tym, że to kuzyn okazał fakt, używania partii mózgowych, i jako pierwszy wyciągnął łapę na przeprosiny.). Zwykle, kiedy Percy robi coś, a w jego otoczeniu przebywają ważne osobistości stara pokazać się z jak najlepszej strony. Wykreował nawet w sobie sztukę, do perfekcji opanowaną - podlizywanie się i robienie świętoszkowatych min - ma to w jednym ,,paluszku". I właśnie tym zazwyczaj wszystkich wkurzał - swoim charakterem dumnego lizusa i tymi minami. Najciekawszy jest fakt, że te dwie ,,sztuki", wielokrotnie ratowały mu skórę - dosłownie! Uważa, że wszyscy i wszystko, powinno działać według jego, a właściwie ministra, ale jak minister, to on też, woli. Nie znosi, kiedy mu się przeszkadza, albo marnuje jego cenny czas.

Wygląd

Od jego brata różni go tylko fakt, że zamiast czegoś, w rodzaju fryzyru, na czubku głowy ma strzępek przylizanych włosów. Ogólnie jego grzywa, jak i całe futro, jest elegancko przygładzona. Percy ma podbrzusze biało - szare, na kończynach ma czarne ,,skarpetki", a reszta jego futra to czysty rud.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki