Fandom

Pięć pingwinów, Kotka Bułgarka, i Bogaty Żuk

1082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Pięć pingwinów, Kotka Bułgarka, i Bogaty żuk to 3 odcinek Skipper, gdzie jesteś?.

Fabuła

Sarah odłącza się od przyjaciół i udaje się do Los Angeles. Manfredi, Johnson i Wania, z nowymi nabytkami Janne'em i Blair, strzelają że Skipper będzie w Nowym Jorku (tak naprawdę nie wiedzą, że on tam jest, tylko tak strzelją na ślepo). Jednak kradną zły samolot, o czym dowiadują się widząc flagę Szwajcarii na horyzoncie. Rozproszony Wania traci panowanie nad samolotem, i rozbija się na polu golfowym. Całe szczęście samolot nie oberwał zbytnio, ale ich kolejnym problemem jest mały żuk który ma ich na muszce, i który mówi im, żeby wracali do kosmosu. Jednak kiedy widzi że posługują się językiem Angielskim, wpuszcza ich do swojej rezydencji, przedstawia się jako Ludovic i opowiada swoją historię. Ludovic był niedoszłym prezydentem Szwajcarii, ale gdy okazało się że centymetr jego ciała podczas narodzin był ma granicy z Niemcami, prezydentem został jego rywal Jan... I tutaj Janne idzie wpuścić wpier*ol Janowi, bo sądzi że kradnie jego imię. Ludovic kończy że dostał od rodziców w spadku dużo kasy, i tą rezydencję. Kiedy Oddział i żuk idą przez ulicę, spotykają kotkę, która po Bułgarsku pyta ich czy to Bułgaria. Ludovic zaczyna osądzać ją o to, że jest agentką Jana, i zamierza się bić, jednak po sekundzie wszyscy leżeli na ziemi. Ludovic po Niemiecku gada czy pracuje dla Jana, na co ona też po niemiecku mówi, że nigdy o nim nie słyszała. Po chwili Ludovic pyta ją, czy może mówić po angielsku. Kotka zgadza się, przedstawia jako Kirke i idzie z Johnsonem, który widząc jej zdolności przyjmuje ją do drużyny. Później wszyscy idą do Sejmu, a po drodze Manfredi kradnie placek. Cały czas zainteresowanie pozostałych budzi zachowanie Kirke- jej ciągłe drgawki, niepokój, jakby przeżyła jakąś traumę. Jest to tym dziwniejsze, że kotka na ofertę przystąpienia do oddziału zareagowała aż nazbyt entuzjastycznie ( o ile w jej przypadku można użyć takiego słowa), Janne podejrzewa, że ma ona jakiś głębszy ukryty cel. Kiedy są w sejmie, ukazuje im się wielki pająk. Johnson jednak mruga porozumiewawczo do Manfrediego, i zakłada mu gacie na oczy, Janne rozpina spodnie, a Manfredi rzuca plackiem w twarz Jana, a na dobitkę Blair robi mu zdjęcie, i wysyła na Fejsbuka. Jan zostaje przeniesiony na pozycję Ministra Filmografii, a na miejsce prezydenta wchodzi o wiele mniej okrutny Janusz, gdyż Ludovic i tak nie mógł być prezydentem. Jan zaklina Oddział Johnsona i obiecuje, że się zemści.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Pięć pingwinów, Kotka Bułgarka, i Bogaty Żuk

Więcej w Fandom

Losowa wiki