Fandom

Pierwsza dzielnica

1101stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Odcinek rozpoczyna się od rozmowy Dariusa z Cezarym. Mafiozo gratuluje pingwinowi podboju Chinatown, ale ostrzega go że to nie koniec. Będzie musiał jeszcze ścigać się z Kenjim- do tego natomiast potrzebuje ulepszonego, unikatowego tłoku: RFZ-c100 r2 z roku 1995. Taki właśnie ma padna w samochodzie a bez owego sprzętu nie ma szans by wygrać wyścigu z nim. Można go kupić wyłącznie w Rzęzichatach (ang. Noishouse), czyli wsi oddalonej od Palmont o 50 kilometrów. Cez natychmiast wyrusza z misją, powierzając Aratonowi pilnowanie gangu. Sam łapie autostop i wybiera się w podróż. Jedzie jakimś rozklekotanym Volkswagenem Polo wraz z staruszkiem szopem praczem. Wydają się zbliżać do wsi, aż tu nagle kierowca zakręca w drugą stronę. Cez próbuje mu wytłumaczyć, że jedzie w drugą stronę. Szop wywala go z auta, zamienia pojazd w rakietę i odlatuje. "Ta, to było dziwne..." mówi do siebie pingwin i idzie na piechotę. Po drodze jednak ktoś go obezwładnił i zaciągnął do kryjówki. Polak budzi się w jakiejś dziupli otoczony przez kruki. Największy z nich pyta się go kim jest. Cezary wkurzony jednak rząda by go uwolniono. Ptaki śmieją się z niego i karzą walczyć. <To co się teraz dzieje jest zbyt drastyczne by to pokazać> Cez wychodzi z dziupli zostawiając za sobą nieprzytomnych zbójów. Okazuje się, że jest w jakimś kanionie i nie ma jak wyjść. Idzie do najbliższego sklepu, jednak mieszkańcy nie są zbyt przyjaźni. Siada obok drzewa i już ma stracić nadzieję aż tu... porywa go UFO i wyrzuca w samych Rzęzichatach. Kupuje u starego żółwia tłok i prosi o podwózkę do Palmont. Następnie widzimy Ceza w garażu montującego tłok do samochodu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki