Fandom

Pierwsze starcie

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Pierwsze starcie- stworzony przez Pingwiniafanka1 (NACIŚNIĘCIE TEGO PRZYCISKU GROZI ŚMIERCIĄ LUB KALECTWEM) trzeci odcinek serialu Powrót do Korzeni.

Fabuła

Odcinek zaczyna się słowami Szeregowego: "No to jaki mamy plan?"

Karen odpowiada, że muszą odnaleźć Creepa porwanego przez Rovenę. Okazuje się, Karen może wiedzieć, gdzie znajduje się siedziba jej siostry: w najbardziej niedostępnym miejscu wyspy, na obrzeżach królestwa Karen, po drugiej stronie dżungli. Pingwiny wraz z Kanutem i Karen decydują się na desperacką ekspedycję. Od początku nie jest łatwo... Najpierw wpadają w sidła kłusowników. Kończy się na tym, że bohaterowie dyndają nad paleniskiem przywiązani do drzewa. Nagle Kowalskiemu wypada smartfon. Tubylcy przechwytują "migoczące cudo" i niechcący wchodzą na "ulubione", gdzie włącza im się "What Does The Fox Say". Przerażeni "nieziemskimi odgłosami" z refrenu uciekają. Dalej idzie gładko- Skipper oswabadza się i uwalnia resztę. Wędrują dalej. Po przedarciu się przez dżunglę Kanut wyczuwa coś dziwnego... jego szósty zmysł mówi, że gdzieś w pobliżu czai się niebezpieczeństwo. Bohaterowie jednak nie mogą niczego zrobić, bo stoją na wielkiej polanie górskiej- w pobliżu żadnego drzewa czy choćby żadnego strumyka. Gdy zastanawiają się, co robić, nagle atakuje ich stado słoni indyjskich. Słonie pędzą wprost na nich! Największy z nich pędzi wprost na Karen, by zetrzeć ją na proch. Wtedy Kanut zasłania tygrysicę własnym ciałem, chcąc uratować jej życie, i w pozycji obronnej staje przed wielkim zwierzem, ten jednak wymija go i podgryzany przez wilka, rusza na Karen. Między Kanutem a słoniem rozgrywa się walka na śmierć i życie- gdyby nie wilk, przeciwnik na pewno zabiłby bohaterkę, ale i tak zdążył ją bardzo poważnie poranić. Pingwiny pomogły, zabijając bazooką Rico największego słonia, ale wróg miał przewagę liczebną i musieli salwować się ucieczką, zabierając ze sobą Karen, która nie mogła chodzić. Niestety Kanut był bardzo osłabiony walką ze słoniem i dostał się do niewoli. Słonie, zawiązawszy mu oczy, zaniosły go do siedziby Roveny- do wnętrza niedostępnej góry. Tam wilk zostaje uwięziony. Dowiaduje się, że Rovena planuje atak na królestwo Karen, by przejąć tron, i ma za sobą wielką armię. Razem z Kanutem w celi siedzi Creep. Rovena porwała ich, by wyciągnąć jak najwięcej informacji na temat sytuacji militarnej królestwa Karen...

Cytaty

  • Skipper (gdy tubylcy uciekli przerażeni "What Does The Fox Say"): Kowalski, jakiej wy muzyki słuchacie?!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki