Fandom

Pierwszy wyścig

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Pierwszy wyścig - drugi odcinek serialu "ZOO na kółkach", stworzony przez HUSSARYA33.

Opis odcinka

Stefek i reszta postanawiają sprawdzić swoje samochody w warunkach wyścigowych. Jadą na pół-legalny wyścig w Bostonie. Na miejscu Łysy wpada w konflikt z jednym z kierowców, który pomylił jego samochód z Lamborghini. Na szczęście skończyło się na wyzwiskach oraz groźbach. Ale tajemniczy wiewiór obiecuje, że policzy się z dresem na trasie. Kiedy wyścig się zaczyna, okazuje się, że on kompletnie nie ma ŻADNYCH zasad, a wszystkie pojazdy są uzbrojone po zęby. Jednak Stefek każdemu wmontował jakąś broń, ale odkrywają to dopiero po chwili. Bohaterowie nadrabiają stracony dystans i trafiają zaraz za pierwszą trójkę, którzy jeżdzą Pagani Zondą, Lamborghini Reventon i Maserati MC12. Okazuje się, że Zondą kieruje ten sam wiewiór, z którym pokłócił się Łysy, a pozostała dwójka to jego bracia. A do tego istne legendy wyścigów ulicznych. Ciężki wyścig kończy się pojedynkiem Łysego i kierowcy Zondy. Pingwin wprawdzie ma mniej mocy i gorsze umiejętności, ale dzięki swojej wyrzutni rakiet utrzumuje się na równi z przeciwnikiem. Na metę wpadają w tym samym momencie. Rundą decydującą został wyścig na 1/4 mili. Dresiarz, wiedząc, że nie ma szans przebija opony przeciwnikowi. Dzięki temu nie-do-końca-czystemu zagraniu wygrywa wyścig. Grupka wiewiórów, którzy zostali przedstawieni jako bracia Veloce (wł. szybcy), poprzysięgają na nich zemstę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki