Fandom

Piosenka Katie

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Piosenka Katie - piosenka bez nazwy.Zrobiła ją Katie.

Katie:Nie chcę robić sceny, nie chcę cię zawieść, próbuję to robić po swojemu i zaczynam to rozumieć, to jest w porządku. Trzymajmy się razem, nieważne, gdzie idziemy, i to jest w porządku, oh, dobrze, cokolwiek, każdy musi to wiedzieć.

Możesz być szalony, czy mówiłam ci ostatnio, że cię kocham? Jesteś jedynym powodem dla którego nie boję się latać i to szalone, jak ktoś może mnie zmienić teraz nieważne co muszę zrobić, bo nie boję się próbować, ale musisz wiedzieć, że jesteś jedynym powodem dlaczego

Nie obchodzi mnie, co oni mówią jesteś trochę zwariowany, spójrz mi w oczy, mówię, nigdy nie mogłam dostać dosyć, ponieważ to jest w porządku. Trzymajmy się razem, nieważne, gdzie idziemy, i to jest w porządku, oh, dobrze, cokolwiek, każdy musi to wiedzieć.

Gdyby padało, krzyknąłbyś na słońce, układając życie na nowo, kiedy jest już za późno, mówisz, że to inny dzień w cieniu, ale spójrz, co za bałagan zrobiliśmy...

Możesz być szalony, czy mówiłam ci ostatnio, że cię kocham? Jesteś jedynym powodem dla którego nie boję się latać.

Możesz być szalony, czy mówiłam ci ostatnio, że cię kocham? Jesteś jedynym powodem dla którego nie boję się latać i to szalone, jak ktoś może mnie zmienić teraz nieważne co muszę zrobić, bo nie boję się próbować, ale musisz wiedzieć, że jesteś jedynym powodem dlaczego...

Nie chcę robić scen, nie chcę cię zawieść...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki