Fandom

Piper Levensque

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Postać stworzona przez Księżniczkę Kiarę.

Piper Levensque to postać pojawiająca się w fanfiku Księżniczki Kiary

Historia

Piper wychowywała się razem ze swoimi czterema braćmi, ojcem i matką. Matka była skrzypaczką, a ojciec zawodowym bokserem. Kiedy mama dziewczyny umarła tata Piper rzucił karierę bokserską, i otworzył restaurację. Gdy ten zajmował się barem dziewczynką opiekowali się starsi bracia. Po tym, jak jej tata zachorował lokalem zajął się najstarszy syn - Isaac. Piper odpowiednio się nim opiekowała, a on postanowił ją wyszkolić. Po wielu treningach dziewczyna walczyła jak zawodowy bokser. Potem spotkała Helię - swoją kuzynkę, i dołączyła do jej drużyny.

Charakter

Piper często jest zaskakująca. Czasami lubi podenerwować innych. Jednak zawsze pomaga wielu osobom, a złośliwość to tylko przykrywka. Jest przebiegła i sprytna. Ma lekką kleptomanię. Wiele razy igra z prawem. Jest pyskata. W wyjątkowych sytuacjach zachowuje się odważnie i śmiało.

Talenty

Piper jest bardzo dobrze wyćwiczona w wielu walkach. Umie niepostrzeżenie i zwinne coś ukraść. Szybko biega. Zna się doskonale na historii. Potrafi grać na pianinie, pisać i, chociaż słabiej, czytać. Słabo radzi sobie z bronią różnego rodzaju. Jedynie władanie włócznią jej dobrze wychodzi.

Moce

Piper odziedziczyła po babci umiejętności władania czasem. Może przenieść się w czasie, zatrzymać czas, lub osobę. Nie idzie jej dobrze podróż w przyszłość, bo może ujrzeć tylko przez pięć minut tego, co się stanie, a potem zaczyna ją boleć głowa, i przenosi się do teraźniejszości strasznie osłabiona.

Wygląd

Piper to lisica o jasnorudej sierści. Ma długie kasztanowe włosy, które najczęściej związuje w kucyk lub warkocz. Oczy są barwy porzeczkowo - szarej. Ubiera się najczęściej w jeansy i koszulki z motywami pokoju na świecie.

Relacje z bohaterami

Z Helią:

Helia to kuzynka Piper. Mimo to czasami strasznie denerwuje Helię. Ale kochają się jak siostry.

Z Songią:

Songia nie lubi Piper za jej złośliwość. Ale czasami się dogadują.

Z Triss:

Dziewczyny zawsze sobie docinają. Jednak się lubią. Tylko Triss wie, że Piper pomaga bezdomnym.

Z Sakurą:

Sakura to dosyć dobra przyjaciółka Piper, ale czasami ją tak denerwuje, że ma ochotę ją ukatrupić.

Z Żywiołami i Weather Team'em:

Lubią ją, ale czasami się cieszą, że przebywa gdzieś indziej ( w przeszłości ).

Ciekawostki:

  • Imię Piper pochodzi z książek ''Olimpijscy herosi''.
  • Piper lubi Kroniki rodu Kane Dary Anioła
  • Czasami mylą jej się daty, przez co przenosi się w złe czasy.
  • Jej przodkiem była Hazel Coin.
  • Mimo, iż jej kuzynka jest królewskim ognistym lisem, Piper nie ma mocy ognia, ani nie jest nieśmiertelna.
  • W wolnym czasie pomaga biednym i bezdomnym.
  • Chce się nauczyć grania na skrzypcach.
  • Jej marzeniem jest, aby na świecie był pokój.
  • Piper boi się koni.
  • Czasami kradnie dla zabawy.
  • Lubi Lorde i Rihannę, oraz Nirvanę i Guns n' Roses.
  • Nie znosi ludzi, którzy w siebie nie wierzą i są tchórzami.
  • Wygląda identycznie, jak swoja przodkinia Hazel.

Więcej w Fandom

Losowa wiki