Fandom

Plume

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Plume - szefowa własnego oddziału, dwujajowa siostra bliźniaczka Blanci, przyjaźni się z suczką Metalicą, sową Snowy i małym kanarkiem Goldi. Mieszka w parku niedaleko ZOO.

Wygląd

Plume jest trochę większym gołębiem niż inne. Na głowie pióra są postawione na bok. Są one koloru szaro-brązowego z czarnymi plamkami. Ogon przypomina pióropusz, jest w kolorach białym, czarnym i szarym. Oczy gołębicy mają barwę czerwoną. Skrzydła są dość duże i pozwalają Plume latać na duże wysokości.

Charakter

Gołębica jest urodzona przywódczynią. I choć nie wygląda, jest bardzo twarda i potrafi walczyć o swoje. Jest równocześnie oazą zdrowego rozsądku. Trudno ją wyprowadzić z równowagi, ale jeśli tak się stanie, to wybuchnie. Ona zbiera w sobie wszystko, co ma do zarzucenia wszystkim ze swojego oddziału i przez cały dzień lepiej jej nie denerwować. Plume czasem bywa zarozumiała i wredna, lecz rzadko.

Życiorys

Plume wykluła się 5 minut przed swą siostrą. Ich mama - Cat - po wykluciu dwóch gołąbków podrzuciła je do innego gniazda i odleciała. Tak więc owa gołębica o imieniu Eva stała się przybraną matką siostrzyczek. Gdy podrosły, każda poleciała swoja drogą - Plume została w Nowym Jorku, a Blanca pofrunęła do stolicy mody - Paryża. W Nowym Jorku gołębica poznała sowę śnieżną Snowy, która mieszkała w ZOO, w ptaszarni. Razem uratowały jajko, z którego wykluł się kanarek Goldi, który też zamieszkał w ptaszarni. Gołąb zupełnie zapomniał o siostrze, która po paru latach wróciła. Potem wszystkie poznały bezdomną suczkę Metalicę. No i tak w sumie się poznały itp.

Relacje

  • Z Blancą - No cóż, to jej siostra. Nawet jeśli będzie najbardziej denerwującym zwierzęciem na świecie, to i tak są jakoś ze sobą połączone. Choć często się nie zgadzają, to bardzo się kochają.
  • Z Snowy - prawe skrzydło Plume. Snow jest mózgiem każdej operacji i to ona podaje opcje. Są w bardzo dobrych relacjach. Pomagają sobie nawzajem i wiedzą, co sobie powiedzieć.
  • Z Goldi - Goldi jest dla Plume jak młodsza siostra. Razem ze Snowy uratowały ją przed wózkiem z watą cukrową. Ta mała szeregowa jest bardzo urocza i często rozczula gołębia.
  • Z Metalicą - Plume na początku bała się psa, lecz teraz zupełnie nie. Metalica jest jej całkowicie posłuszna. Czasem jednak denerwuje szefową.

Ciekawostki

  • W języku francuskim jej imię znaczy piórko

Czikoooo (dyskusja) 09:14, wrz 12, 2015 (UTC) Czikooo

Więcej w Fandom

Losowa wiki