Fandom

Podróż Rozdział 4

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Autorstwa użytkownika Wojti2000 (dyskusja). Miasteczko było puste. Samochody leżały powywracane, a okna w budynkach powybijane.

-Wysiadamy panienki.- powiedział Kartan.

Wszyscy wysiedli ze Silver Arrowa, a Werfer podbiegł do Horusa i ryknął:

-MÓJ WÓZ! ZOSTAŁ W NOWYM JORKU! A MY JESTEŚMY W AZJI CAŁKOWICIE U**BANI!

-Spokojnie Werfer. Zrobimy se herbatki z melisą, zjemy se trochę karmy dla psów bo pewnie mają na składzie. O! Tam jest nawet gabinet weterynarza. Nie martw się i nie wrzeszcz.- odpowiedział Horus, i razem z Werferem pobiegli w głąb gruzów. Sergio spojrzał na Łysego i powiedział:

-Ja....ja próbowałem to powiedzieć w samochodzie....ale....ale wtedy wjechał na nas ten KV2. Eh....Ten borsuk to cyborg który ma 4000 lat.

-CO?

-Tak. Ma rozrusznik serca, i procesor w mózgu, bardzo miły rzymski pingwin o imieniu Jowian powiedział mi to. Ten p****lony staruch jest niesamowicie silny. Musimy uciekać do Nowego Jorku. Zawołam helikopter.

Sergio wyjął PDA i kliknął. Nadleciał Helikopter a w nim Butch "Skała" Turbo, mechanik.

-Wsiadać!

Sergio i reszta wskoczyli i ruszyli do Nowego Jorku. Wylądowali przed pierwszym lepszym szpitalem i weszli.

W poczekalni siedział pingwin z rudą brodą, Kartan zagadał do niego:
-Cześć!

-Jestem Louis, miło mi.

Pingwin wstał i wszedł z Łysym do pomieszczenia. Po kilku minutach wyszedł, a Łysy rzekł:
-Do zobaczenia Louis!

-Pa Łysy!

Pingwin wyszedł z laboratorium, a z pokoju w którym rozmawiali wyjechała inia na segwayu.

-Witajcie, jestem doktor Dorothy, możecie mi mówić Dor.- powiedziała -Proszę wejść do środka.

W pokoju był hologram, i kilka delfinów różnych ras na segwayach. Dwa z nich manipulowały przy hologramie, jednym z nich był Doktor Bulgot. Hologram wyświetlił Anthony'ego. Bulgot powiedział:

-Ten borsuk to już nawet nie jest żywa istota. To w pełni skomputeryzowany robot w ciele borsuka. Jego słabym punktem jest serce i mózg. Jeżeli ktoś w nie uderzy, ten cyborg padnie, bo kopnie go prąd. Można go też zwabić do wody. Uważajcie na jego cyber-protezy. On strzela po to by zniszczyć.

Hologram zmienił się. Wyświetlił Witalija.

-Ten soból jest groźny i silny. Należy uważać by nie dać się mu złapać, gdyż złapie was za nogi i ręce, po czym kopnie w kręgosłup, łamiąc go. I uwierzcie mi. Ta kupa mięśni jest szybka.

Hologram wyświetlił Keitha.

-Paskudny, szemrany typ. Wpuszcza toksyny z rur na plecach, gdy je zatkacie, sam się nimi udusi. Uważajcie na jego kleszcze. Zmiażdży nimi nawet cegłę.

Hologram wyświetlił Bazaltiusza.

-Słaby, głupi cyborg. Boi się wszystkiego. Wystarczy go wyrzucić z jego KV2 i jest bezbronny. Poza miotaczami ognia.
Na hologramie wyświetlił się kod:
ĘNOŁHCW-MYŁAIB-MYT-W-MALPATYW-I-IKNEISIW-IKDÓRGEZRP-JET-Z-MAREMGYW
-Co to oznacza?- spytał Łysy.
-Sprawdź. Wystukaj to na tej klawiaturze przy hologramie.- odpowiedział. Łysy zrobił to. Wtedy wyświetlił się inny borsuk. Nie widzieli go nigdy. Wyglądał jak robot. Całkowicie metalowy i zrobotyzowany borsuk  z peleryną o barwie indygo, z laską.

-To Lord. Ludzcy naukowcy zbudowali go jako pierwszego inteligentnego robota - zwierzę. Zbuntował się, stworzył armię robotów i cyborgów, po czym....

-Co?

- Kazał im przejąć świat.

<-- Rozdział 3. Rozdział 5 -->

Więcej z Fandomu

Losowa wiki