FANDOM

Podwójny wyścig - 9 odcinek serialu Zoo na kółkach

Fabuła

Stefek, Łysy i reszta jadą na wyścig przez pustynie. Na linii startu widzą grupę aż za dobrze im znanym rajdowców, którzy bili się z trójką gepardów. Widząc to Łysy od razu się dołączył - jak wiadomo lubi bijatyki. Chwilkę później z całego gromadzenia został tylko dresiarz uderzający bejsbolem o powietrze. Wszyscy w atmosferze ogólnego napięcia wszyscy udali się do swoich samochodów. Okazało się, że nowo poznane gepardy, które przedstaili się jako Gang Fastów, posiadają niesamowicie szybkie machiny - Hennessey Venom GT, SSC Ultimate Aero TT i Saleen S7. Wszyscy wiedzieli, że nie będzie łatwo. Jak ruszyli to z Saleena od razu wypadła kolczatka, którą na szczęście Gruby wyłączył. Jak się okazało, Fastowie mają w zanadrzu sporo nie-do-końca-czystych sztuczek. Veloce także nie planowali grać fair. W ten sposób PCH mają najcięższy wyścig w swojej karierze. Rudy próbował staranować przeciwników, ale zapomniał, że nie jedzie czołgiem. W wyniku czego kompletnie zniszczył swój samochód (Łysy twierdzi, że go wyklepie), ale Ferrucio też nie mógł dalej jechać, przy okazji blokując kierowcę SSC. Gruby i Hiro, jako że mają wolniejsze samochody od reszty zaczęli strzelać pociskami EMP w przeciwników. W wyniku ostrzału Maserati i Saleen zostały mocno uszkodzone, ale przeciwnicy nie pozostali dłużni. Alfieriemu udało się zepchnąć Porsche Mistrza z drogi, a Niemcowi już nie udało się nadrbić straty. Tak więc wyścig rozgrywał się pomiędzy Hennesseyem, Zondą, Hussaryą i Mustangiem. C.D.N.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki