FANDOM

Porachunki z przeszłości - piąty odcinek serialu Warsaw Penguin Company, stworzony przez HUSSARYA33 i Pingwiniafanka1 (NACIŚNIĘCIE TEGO PRZYCISKU GROZI ŚMIERCIĄ LUB KALECTWEM).

Fabuła

Przed czołówką

Oddział Łysego dowiaduje się o częstych napadach w Warszawie. Postanawiają to sprawdzić. Gdy docierają na miejsce, spotykają odpowiedzialną za nie grupę.

Po czołówce

Przywódca bandy zaczyna się naśmiewać z Louisa. Okazało się, że znali się już wcześniej. Jajcarz opisuje historię jego kontaktów z tzw. Bandą Drake'a. Łysy chce ich załatwić, ale Louis go powstrzymuje twierdząc, że musi sobie z nimi SAM poradzić, by "odwdzięczyć się" za lata upokorzeń. Dres przeczuwa, że to samobójstwo, ale pozwala jajcarzowi to zrobić. Louis wyciąga swojego Magnum, jednak pistolet zacina się przy próbie wystrzału. Louis mógłby ich pokonać gołymi rękami mimo przewagi liczebnej, ale presja przeszłości nie pozwala mu tego zrobić- choć tyle lat czekał na ten moment, nie może tego zrobić, bo oni zawsze byli górą.  Banda go porywa i udaje się w nieznanym kierunku. Widząc to wszyscy wybiegają za porywaczami, ale Łysy zatrzymuje Rudego twierdząc, że ma lepszy pomysł.  W tym czasie reszta oddziału wpada do siedziby bandy i wywiązuje się walka. Jednak ze względu na brak Łysego, a tym samym planu, Drake'owi udaje się pojmać wszystkich. Członkowie bandy przystępują do zabicia bohaterów, gdy jedna ze ścian zostaje zniszczona, a przez dziurę wjeżdża czołg z Łysym i Rudym na pokładzie. Członkowie bandy uciekają przez stalowym potworem, jednak Drake mówi, że się nie podda- woli zginąć niż skapitulować jak jakiś pedał. Louis próbuje go zabić, jednak nie może, bo nie byłby w stanie zabić drugiej osoby. Drake znowu zaczyna się z niego nabijać, czego dres nie wytrzymuje i go zabija.

Cytaty

  • Louis: Zostaw, Łysol. Sam se poradzę.
Łysy: Co ty jesteś, kamikadze?!
Louis: Sam muszę sobie z nimi poradzić. Chcę się SAM odegrać za te wszystkie lata poniżania i zmuszania do robienia rzeczy, których nie zrobiłbym nigdy.
Łysy: Jakbyś nas potrzebował, to jesteśmy w barze.
  • Mistrz: Te, Louis ma kłopoty, lecimy.
Łysy: Jak chcesz, to idź, ja najpierw to (flaszkę) skończę.
  • Łysy: Stać, mam czołg i nie zawaham się go użyć.
  • Drake: Ty g*wniarzu... nic się nie zmieniłeś. Nie dasz rady mnie kropnąć. Byłeś pedałem, jesteś pedałem i będziesz pedałem.
Łysy: On może jest na to za wrażliwy, ale ja... ja jestem z Polski *zabija*

Więcej z Fandomu

Losowa wiki