Fandom

Postacie epizodyczne z LzCP

1082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Strona na której są zgromadzone postacie epizodyczne z LzCP. Wszystkie są autorstwa TA JEDYNA I NIEPOWTARZALNA WIKU$$KA (Don't touch!).

Lilka

Informacje

Lilka jest lemurem katta z przyszłości. Ma 17 lat. Jej rodzicami są Asia i Alan. Ma młodszą siostrę Jessicę. Lubi podrywać chłopaków (pomimo faktu, iż ma chłopaka). Nie przepada za walką i nauką, woli imprezować, jednak gdy zniknęła Jessy, Lilka poszukiwała jej. Bardzo dobrze tańczy i śpiewa. Jak na razie, pojawia się tylko w odcinku "Powrót do przyszłości".

Wygląd

Lilka wyglada jak normaly lemur katta, jednak ma blond włosy z zielono- różowymi pasemkami.

Relacje

Z Jessy

Lilka kocha dokuczać Jessy, a Jessy kocha dokuczać Lilce. Jednak gdy Jessy zniknęła, Lilka jej szukała, a jedną z niewielu rzeczy, jakie Jessy pamiętała, była Lilka. Zachowują się jak typowe rodzeństwo. Jessy nie pochwala zachowania siostry (w stosunku do chłopaków).

Piosenki

Modelka - w duecie z Jessy

Usagi

Usa jest córką Miliko z przyszłości. Ma 13 lat. Jej najlepsza przyjaciółka to Jessica. W przeciwieństwie do matki jest strasznie strachliwa, choć udaje odważną. Pojawiła się tylko raz, więc mało o niej wiadomo.

Wygląd

Jak typowy lemur katta. Jest dość niska. Na głowie ma blond odango.[1]

Dolores

Informacje

Dolores jest samicą delfina pacyficznego. Mieszka w delfinarium w Krakowie, gdzie jest wielką gwiazdą. Ma 20 delfinich lat. Jej trenerką jest Marta. Dolores lubi pływać i jeść ryby. Jej najlepszą przyjaciółką jest Doris.

Wygląd

Dolores wygląda jak typowy delfin pacyficzny.

Roma

Informacje

Roma to lemurzyca katta. Po raz pierwszy (I jedyny) pojawia się w odc. Roma i Julian. Pochodzi z Rzymu (patrz: Ciekawostki). Jest o rok młodsza od Juliana. Uwielbia kiczowate błyskotki. Kocha taniec (o ile to tańcem mozna nazwać). Ma 2 służące.

Wygląd

Wygląda jak typowy lemur katta. Jest niższa od Juliana. Na głowie ma blond włosy, które spina w koka (dzięki czemu dorównuje we wzroście Julkowi). We włosach często ma czerwonego kwiatka.

Ciekawostki

  • Jej imię po przetłumaczeniu oznacza Rzym

Dionizy

Informacje

Dionizy jest starym i mądrym żółwiem wodnym w zoo w Krakowie. Występuje w tle kilku odcinków. Ma żonę, która została przeniesiona do innego zoo. Dionizy lubi pływać wśród bąbelków i zbierać perły dla swojej żony, bo wierzy, że ją kiedyś odnajdzie.

Sugar

Informacje

Sugar jest kotem. W przeszłości był pianistą, fortepioanistą oraz keybordzistą JoAnny. Obecnie gra w słynnym zespole rockowym. Tancerzami, którzy tańczą do jego muzyki i najlepszymi przyjaciółmi są 3PSY, a w szczególności Paul

Muzyka

Najsłynniejszymi utworami Sugara są skompowane przez niego "Summer"(filmik z lewej) oraz "Dance 4ever" (filmik z prawej).

Kot Klawiszowiec(TheGoku2131)00:55

Kot Klawiszowiec(TheGoku2131)

Charlie Schmidt's Keyboard Cat Reincarnated!00:34

Charlie Schmidt's Keyboard Cat Reincarnated!

Dj KotU

Informacje

Dj KotU to jeden z najpopularniejszych muzycznych osobowosci świata. Wiekszosć jego płyt osiągneła status Platynowej płyty, a dwie Diamentowej Płyty. Prawdziwe nazwisko Dj KotU brzmi Carl Germanotta. Najprawdopodobniej Dj KotU pochodzi z Rosji.

Piosenki

Najpopularniejszym utworem Dj KotU jest Adin, Dwa, Tri (filmik na dole).

full00:36

Netia - Dj Kot (adin, dwa, tri)

full

3PSY

Informacje

3PSY składa się z psów rasy chihuahua. Stała się popularna po wygranej w IV edycji "Animal can dance". Jej inicjatorem jest Ivan.

Ivan

Ivan jest najstarszy w grupie. To on ma ostateczny głos. Jest biały z brązową łatką na lewym oku. Paul jest jego młodszym bratem, a Kim dziewczyną.

Paul

Paul to cały biały i bardzo umięśniony chihuahua. Jest młodszym bratem Ivana i przyjacielem Sugara. Jest zakochany w Kelly.

Kim

Kimberly jest beżowym chihuahua. Jej chłopakiem jest Ivan. Przyjaźni się z oddziałem Joanny, a w szczególności z Charlotte.

Taniec

NEW PSy Gangnam Style Dancing Dogs - Very Cute03:10

NEW PSy Gangnam Style Dancing Dogs - Very Cute

Przypisy

  1. Dla tych co nie wiedzą: to taki rodzaj fryzury, popularny w Japoni

Więcej w Fandom

Losowa wiki