Fandom

Powrót anioła

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij
Powrót anioła - 451 odcinek "Królewskiego powrotu na Antarktydę". autorstwa Dżusta . Twórcy go stworzyli, ponieważ fani chcieli wiedzieć, co było dalej po śmierci Szenzii. Odcinek trwał, jednak, raptem jedenaście minut. 

Opis

Aster nie radzi sobie z utrzymaniem rodziny i dowodzeniem watahą, powoli traci wiarę w dobro i ma nawet myśli samobójcze.  Pingwiny, lemury, dzieci i Szart podtrzymują go na duchu. Kiedy ogłasza, iż oddaje dowodzenie watahą najstarszej becie, niebo rozstępuje się, a zniego "wylatuje" (miała kiepskie lądowanie) Szenzii- jako anioł. Aster prosi ją, by wróciła, jednak ona obwieszcza wilkom, iż powróciła na ziemię tylko przekazać kilka wiadomości od Wilhelma i "odkupić swoje winy". Wielokrotnie ratuje sytuację i pokonuje zło. Gdy musi odejść ona i Aster płaczą i mąż błaga ją, by została, jednak nie może. Kiedy "wlatuje" do nieba, Wilhelm obwieszcza, iż jej winy zostały już odkupione, i że pod postacią anioła może zostać na ziemi. Wszyscy są uradowani.

Epicki koniec kultowego serialu, miał największą oglądalność.

Cytaty

  • Szenzii: W lewo, k*wa, durne skrzydła, w lewo, W LEWO!!!
  • Siergiej: A ile ważą takie skrzydła?   Szenzii: Chol*rnie dużo, współczuję Ikarowi. 
  • Szenzii: To od lodowdca się zabijam, a jak walnęłam z nieba w ziemię, wyszłam bez szwanku?!
  • Szenzii: Czy ja umarłam?... Aster: Właściwie, to tak.  Szenzii: A teraz znów umarłam? Aster: Nie, ale chyba za mocno się walnęłaś. 
Szenzii jako anioł.PNG

Szenzii jako anioł

Więcej w Fandom

Losowa wiki