Fandom

Powrót do przyszłości: Część 1

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Powrót do przyszłości: część 1-  11 odcinek 2 sezonu Zoo na kółkach i zarazem 5 specjalny.

Fabuła

Zoo jest jeszcze otwarte. Łysy, Louis, Rudy, Mistrz, Jamie i Hiro wygrzewają się/biją się/śmieją się z bujek na wybiegu. Nagle Łysy dostaje SMS od Cezarego, by był o 23.00 w magazynie na Brooklynie. Sytuacja powtarza się w reszcie zoo: każdy członek ekipy dostaje tą wiadomość.

W końcu piętnaście minut przed 23.00 jadą na magazyny. Po dotarciu tam jednak nie widzą Cezka. Louis sugeruje, że przestraszył się ciemności i rechocze z własnego żartu. Creep, Simon i Remus grają w karty, Gutek i Stefek Władko zakładają się o której przyjedzie, a Gruby stara się go namierzyć na radarze. Nic z tego. PCH już chce wrócić do Zoo- stało się coś niesamowitego... Rozbłysły pioruny, lecz nie na niebie, uderzyły z wysokości 2 metrów. Walnęła kula ognia a a koniec zielone światło i wyłoniło się z niej coś niepodobnego do niczego: Fiat Multipla, lecz nie taki zwykły. Prześwit miał strasznie nisko, odstawały od niego powyginane w mistrzowski sposób części karoserii, na spoilerze zamontowane były jakieś rakiety i dopalacze a na dodatek wóz miał 6 rur wydechowych wielkości dużego Ipada. No i była ona ludzkich rozmiarów- mogła zmieścić 6 ludzi. Gutek z Louisem pytają się gdzie był, a ten odpowiada że raczej "Kiedy był". Wtedy cała drużyna zauważyła, że jeździ multiplą i padła w śmiech. Stefek zdziwiony pyta "Po kiego grzyba ich zwoływał". Oczywiście pingwin z góry, bez tłumaczeń odpowiada że ten fiat to wehikuł czasu (Znów śmiech). Cez jednak mówi, że specjalnie czekał w garażu 30 minut by PCH czekali i gdy już odjechali cofnął się o 5 minut w moment zrezygnowania. Wtedy gang zaczął się zastanawiać czy to prawda, natomiast Polak oświadczył iż potrzebuje pomocy do przeniesienia się na dziki zachód *Ta taa taaa*. Wszyscy podnieśli łapy/płetwy/skrzydła/kopyto. Opuścili gdy Cezek wymienił im skutki uboczne: Wymioty, Stres, Zniszczenie galaktyki, Nagła nadwaga w tunelu czasu itd. Rekin wybiera do misji Łysego, Louisa, Hira, Remusa, Zindela oraz Grubego. Po tym jak cała ekipa wybranych wsiadła Cezary ustawił na licznikach datę: 7 września 1885 roku- Phoenix City . Wycofał samochód i dodał z całej siły gazu. Licznik pokazywał kolejno: 40, 60,80,100,120,140,160,180... gdy już mieli z prędkością 200 na godzinę wpaść na barak buchnęło ogniem, prądem i znikli. Zaraz potem pojawili się na prerii, w oddali widać było sporą osadę. Zindel mówi: "To jesteśmy", Gruby wymotuje z powodu przeniesienia się w czasie a Hiro dostał drgawek. Multiplę ukryli w jakieś jamie i poszli w stronę pustyni (Cezary dał im stroje odpowiednie do epoki). Gdy już mieli dojść do góry z niezwykle dużą liczbą jaskiń zatrzymali ich krokodyl i cziłała. Gad mówi "Wy polarne wymoczki, zachrzaniać na bieguny bo dostaniecie pięć kulek w łby polarne. Jakiem Zardan"- pies dodaję "A ja Jet Van Eagle". Wyjmują rewolwery i celują bohaterom w głowy. Bohaterzy odpowiadają ogniem, lecz zaraz zaskakuje ich banda innych jaszczurów i wiąże. Zardan mówi, że chce to załatwić jeden na jeden z Remusem. Niestety wilk nie wziął pistoletu, a jedynie gitarę. Jaszczur strzela mu pod nogi mówiąc "Tańcz, tańcz!"- Remi wykonuje duck walka i przez przypadek wywraca prosto na pra pra pra dziadka Kartana nocnik (Pełny). Wystraszony wilk ucieka czym prędzej, stacza się ze wzgórza i uderza mocno o murek... Jet Van Eagle stwierdza, że umarł i zostawia go w spokoju. Do nieprzytomnego pechowca podchodzi inny wilk i woła żonę do pomocy...
Multi.jpg

Wehikuł czasu.

KONIEC CZĘŚCI PIERWSZEJ

Więcej w Fandom

Losowa wiki