Fandom

Pozdrowienia z Polski

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Pozdrowienia z Polski – odcinek Karen w zoo autorstwa HUSSARYA33.

Opis odcinka

Do ZOO w Central Parku przybywa kolejna skrzynia, a w niej pingwin Łysy. Pierwotnie Skipper zarządził, by udawać przed nim normalne pingwiny, a nie komandosów, ponieważ może być agentem Bulgota albo Czerwonego. Jednak nie udało im się wycofać póki ucinał sobie drzemkę. Łysy jednak na dzień dobry rozwiał wątpliwości co do swojej potencjalnej normalności. Od razu zaczął powtarzać jakieś dziwnie szyfry, a potem wyciągnął kij bejsbolowy...

Akcja przenosi się do bazy pingwinów. Skipper przedstawia nowemu oddział. I następnie zaczyna się pierwszy test Łysego, czyli pokonanie Szeregowego. Co trwa jakieś pół sekundy i ze względu na brutalność scena nie została pokazana. Niedużo dłużej zajęła mu walka z pozostałymi, a nawet całą czwórkę posłał na ścianę. Skipper każe Kowalskiemu przygotować kilka pytań dla niego, jednak strateg potrzebuje chwili na to. Łysy, korzystając z okazji, wychodzi się przejść.

Po chwili i zakończonym prawie totalną kompromitacją teście do bazy dobija się większość mieszkańców ZOO, między innymi Joey, Burt, Roy, Bolo i Lolo, donosząc o jakimś szalejącym po ZOO łobuzie. Skipper stwierdza natomiast, że to niemożliwe, gdyż tu są i nic by im nie umknęło. Ale reszta nie była tego zdania i Łysy stwierdza, że w chwilę to załatwi. Wychodzi na górę i po króciutkiej chwili już nikogo nie ma, jak się okazuje, w niezbyt konwencjonalny sposób.

Następnego dnia pingwiny atakuje Hans. Jednak plany szaleńca zostają pokrzyżowane przez Łysego, który jednym uderzeniem pozbawia go przytomności. Po chwili, którą pingwiny tracą na dyskusję o sposobach działania dresiarza, jednak maskonur się ocuca i ucieka. Pingwiny ruszają w pościg za nim. Jak się okazuje Hans ma ze sobą promień mrożący i zamraża pingwiny. Jakimś cudem Łysy nie został trafiony i dalej walczy. Hansowi udaje się trafić promieniem w jego kij, który rozpada się przy następnym uderzeniu. Wściekły Łysy pokonuje maskonura kilkoma kopniakami, po czym go zamraża. Dresiarz odmraża pingwiny, po czym prosi Rico o nowego bejsbola. Na samym końcu odmraża Hansa i wali go tak mocno, że maskonur przeleciał przez pół USA - pod koniec odcinka widać go gdzieś na arizońskiej pustyni.

Cytaty

  • Łysy: Najlepsze kasztany są na placu Pigalle... Nic? *wyciąga bejsbol* Nic nie mówiłem albo wpi*rdol.
  • Skipper: (przedstawiając oddział) To jest Kowalski, nasz strateg, najmądrzejszy z oddziału...
Łysy: Najmądrzejszy tak? Założę się o 2 dychy, że go zagnę.
Kowalski: Nie masz szans, więc niech ci będzie.
Łysy: No to słuchaj. 芝生はどんな色ですか?
  • Kowalski: (pokazując Łysemu zdjęcie Obamy) Kto to jest?
Łysy: To jest ten, no... Szopa! Nie, to przecież facet, Bunkier? Nie, to nie to. Barak? Tak, to jest to - Barak.
  • Kowalski: I w papierach mam jeszcze, że były alkoholik... Ile już nie piszesz?
Łysy: A która jest?
Kowalski: 12....
Łysy: To będzie jakieś 20 minut.
Kowalski: Ok... Że co? Handlowałeś żywym towarem?
Łysy: Tak, karpie sprzedawałem.
  • Skipper: Załatwiłeś to? Tak szybko, jak?
Łysy: Normalnie, powiedziałem, że albo wypi*rdalają, albo znowu im wpi*rdolę.
  • Marlenka: Skąd się tu wziąłeś?
Łysy: Z Polski.
  • Szeregowy:Zabiłeś go?
Łysy: Nie, zaraz to poprawię

Więcej z Fandomu

Losowa wiki