Fandom

Prav

1103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Opis

Prav jest młodszą siostrą Szeregowego. Mimo to jest znacznie mądrzejsza od niego, kiedyś pomagała mu rozwiązać krzyżówkę. Jest dosyć chuda i oczywiście niższa od brata. "Pojawia się i znika" (Szeregowy) ' '(...) czym przeraża innych. Nosi różową kokardkę na czubku głowy, ma zadbane, piękne i długie blond włosy lekko zachodzące na oczy. Czasem wiąże je w kucyk lub kitki. Lubuje się w pierdółkach jak i ozdóbeczkach, w jej pokoju można znaleźć tego pełno. Sama wykonała dużą ilość bibelotów stojących w mieszkaniu. Kiedy widuje Kowalskiego, a ten przemawia "językiem nauki" przedrzeźnia jego ruchy. Mimo to, jest w końcu dzieckiem i nie jest pozbawiona takich instynktów. Boi się, że Tuletubiś - Mutant (lub jak sama mówi: TelleTubilla) wyjdzie z telewizora i ją pożre. Lubi Szenzii. Potrafi nieźle zaleźć za skórę, ale zawsze znajdzie patent, by uniknąć odpowiedzialności. Udaje czasem słodką, głupiutką dziewczyneczkę, by w rzeczywistości wykorzystać to do swoich niecnych celów. Nie wiadomo skąd, posiada szczegółowe dane, na temat wszystkich mieszkańców Antarktydy. Jest dosyć odważna, jak na dziecko, nie da sobie w kaszę dmuchać, choć są rzeczy, które mogą wystraszyć ją na śmierć. Jest baletnicą - owy taniec jest jej całym życiem - przerażającą ilość czasu wkłada w treningi - jest niczym Justyna Kowalczyk.. Zawsze twardo i wytrwale, dąży do spełnienia celu, jak już sobie coś postanowi, góry i lodowce nie będą w stanie jej powstrzymać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki