FANDOM

Opis

Prav jest młodszą siostrą Szeregowego. Mimo to jest znacznie mądrzejsza od niego, kiedyś pomagała mu rozwiązać krzyżówkę. Jest dosyć chuda i oczywiście niższa od brata. "Pojawia się i znika" (Szeregowy) ' '(...) czym przeraża innych. Nosi różową kokardkę na czubku głowy, ma zadbane, piękne i długie blond włosy lekko zachodzące na oczy. Czasem wiąże je w kucyk lub kitki. Lubuje się w pierdółkach jak i ozdóbeczkach, w jej pokoju można znaleźć tego pełno. Sama wykonała dużą ilość bibelotów stojących w mieszkaniu. Kiedy widuje Kowalskiego, a ten przemawia "językiem nauki" przedrzeźnia jego ruchy. Mimo to, jest w końcu dzieckiem i nie jest pozbawiona takich instynktów. Boi się, że Tuletubiś - Mutant (lub jak sama mówi: TelleTubilla) wyjdzie z telewizora i ją pożre. Lubi Szenzii. Potrafi nieźle zaleźć za skórę, ale zawsze znajdzie patent, by uniknąć odpowiedzialności. Udaje czasem słodką, głupiutką dziewczyneczkę, by w rzeczywistości wykorzystać to do swoich niecnych celów. Nie wiadomo skąd, posiada szczegółowe dane, na temat wszystkich mieszkańców Antarktydy. Jest dosyć odważna, jak na dziecko, nie da sobie w kaszę dmuchać, choć są rzeczy, które mogą wystraszyć ją na śmierć. Jest baletnicą - owy taniec jest jej całym życiem - przerażającą ilość czasu wkłada w treningi - jest niczym Justyna Kowalczyk.. Zawsze twardo i wytrwale, dąży do spełnienia celu, jak już sobie coś postanowi, góry i lodowce nie będą w stanie jej powstrzymać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki